eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówWykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Namysłów: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów.
Numer ogłoszenia: 327169 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów: Zadanie I: Roboty budowlane w budynku głównym A, Oddziału Dziecięcego i budynku przychodni (docieplenia dachów, docieplenia stropów, docieplenia ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wprowadzenie nawiewników). Zadanie II: Modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku głównym szpitala i oddziału dziecięcego, budowa kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym GZ-50, pracującej na cele c.o. i c.w.u., wykonanie przyłączy cieplnych c.o. i c.w.u. niskich parametrów, wykonanie instalacji elektrycznej, AKP i A dla potrzeb gazowej kotłowni 2 funkcyjnej zabudowanej w podpiwniczeniu budynku oddziału dziecięcego. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z termomodernizacją: 1.Budynku głównego A - docieplenie połaci dachu mansardowego nad klatkami schodowymi, docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym, docieplenie ścian wewnętrznych gr. 38 i 51 cm w połaci dachu mansardowego oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wprowadzenie nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-18/22/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 2.Oddziału Dziecięcego - docieplenie dachu nad klatką schodową, docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym, docieplenie ścian wewnętrznych pomiędzy klatką schodową i poddaszem oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej i wprowadzeni nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-19/22/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 3.Budyneku Przychodni - wymiana stolarki okiennej oraz wprowadzenie nawiewników (zgodnie z decyzją nr AB-7351-20/24/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych); 4.Modernizacji gospodarki cieplnej na terenie zespołu szpitalnego, w zakresie: - Modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku głównym szpitala i oddziału dziecięcego; - Budowy kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym GZ-50, pracującej na cele c.o. i c.w.u.; - Wykonania przyłączy cieplnych c.o. i c.w.u. niskich parametrów; - Wykonania instalacji elektrycznej, AKP i A dla potrzeb gazowej kotłowni 2 funkcyjnej zabudowanej w podpiwniczeniu budynku oddziału dziecięcego (zgodnie z decyzją nr AB-7351-21/25/2008 z dnia 19.06.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych). Ponadto przedmiotem realizacji jest: -Przygotowanie placu budowy, -Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie gwarancji: -Roboty budowlane - 36 miesięcy, -Urządzenia i materiały - zgodnie z okresem gwarancji producenta. Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektami budowlanymi, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.21.51.40-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych). Przedmioty dodatkowe: 45.11.11.00-1 (Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne); 45.11.12.00-0 (Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne); 45.11.12.20-6 (Roboty w zakresie usuwania gruzu); 45.23.10.00-5 (Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych); 45.23.24.60-4 (Roboty sanitarne); 45.26.00.00-7 (Roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne); 45.32.00.00-6 (Roboty izolacyjne); 45.32.10.00-3 (Izolacja cieplna); 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne); 45.33.11.00-7 (Instalowanie centralnego ogrzewania); 45.33.11.10-0 (Instalowanie kotłów); 45.33.30.00-0 (Roboty instalacyjne gazowe); 45.41.00.00-4 (Tynkowanie); 45.42.10.00-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej); 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie); 90.51.00.00-5 (Usuwanie i obróbka odpadów). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektami budowlanymi, ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacja przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem budowlanym oraz ogólnymi specyfikacjami technicznymi (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. Dochody uzyskane ze sprzedaży odpadów (np. złomu) są dochodami Zamawiającego. Wszelkie czynności z tym związane, będą na roboczo uzgadniane z Zamawiającym. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: SP ZOZ w Namysłowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.11.11.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 45.23.10.00-5, 45.23.24.60-4, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 90.51.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 40.000,00 zł; zadanie nr 2: 40.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wnieśli wadium, którzy wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w odpowiedniej wysokości, którzy zagwarantują min. 36 miesięczny okres gwarancji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, UWAGA: W przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie architektonicznym i konstrukcyjno-budowlanym oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB); 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wskazał osoby, którymi będzie dysponował * 7. dowód wniesienia wadium, 8. kosztorys ofertowy - zadanie nr 1*, 9. kosztorys ofertowy - zadanie nr 2*, 10. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie udzielone przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Roboty budowlane w budynku głównym A, Oddziału Dziecięcego i budynku przychodni (docieplenia dachów, docieplenia stropów, docieplenia ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wprowadzenie nawiewników)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu pn. Termomodernizacja SP - ZOZ Namysłów - zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: Modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku głównym szpitala i oddziału dziecięcego, budowa kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym GZ-50, pracującej na cele c.o. i c.w.u., wykonanie przyłączy cieplnych c.o. i c.w.u. niskich parametrów, wykonanie instalacji elektrycznej, AKP i A dla potrzeb gazowej kotłowni 2 funkcyjnej zabudowanej w podpiwniczeniu budynku oddziału dziecięcego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.