Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Łódź: ZP/112/2015 - Dostawa odczynników do badań diagnostycznych (surowica kontrolna) oraz odczynników do analizatora Light Cylcer 2,0 dla CMDL Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 208320 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/112/2015 - Dostawa odczynników do badań diagnostycznych (surowica kontrolna) oraz odczynników do analizatora Light Cylcer 2,0 dla CMDL Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników do badań diagnostycznych (surowica kontrolna) oraz odczynników do analizatora Light Cylcer 2,0 dla CMDL Instytutu CZMP - ZP/112/2015
Pakiet I - Surowica kontrolna do oceny osmolalności, materiał liofilizowany, surowica ludzka - na okres 12 miesięcy
1.Surowica kontrolna do oceny osmolalności, materiał liofilizowany, surowica ludzka (230-380 mOsmol/KgH2O) - 100 ml
Pakiet II - Zestawy odczynnikowe do potwierdzania i monitorowania zarażeń Toxoplazma gondii metodą molekularną - kompatybilne z analizatorem Light Cycler 2.0 - na okres 12 miesięcy
1.Ilościowy test do oznaczania Toxoplasma RT PCR = 2 opakowania (1op=
50 oznaczeń).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
I.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 17, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
II.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
1.Aktualne karty charakterystyk odczynników
2.Metodyki wykonywania badań w języku polskim
3.Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników
III.Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji -oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.zmiany sposobu konfekcjonowania;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku warsztatu Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Hipotecznej 8/10 w Łodzi
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem InfoMedica i AMMS dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.3.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- WIW.DA.272.4.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz barwników na potrzeby WSS im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Dostawa odczynników chemicznych
- dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej IV (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Zakup wraz z dostawą materiałów i odczynników do wytworzenia 18F-FDG oraz dzierżawa wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18F -FDG wraz z zestawem niezbędnych materiałów i odczynników.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.