eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa testów diagnostycznych, antygenów i surowic do badań laboratoryjnych, znak sprawyWIW-A-AGZ.272.1.02.2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Olsztyn: Dostawa testów diagnostycznych, antygenów i surowic do badań laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2016
Numer ogłoszenia: 20824 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, faks 089 5241477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych, antygenów i surowic do badań laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych, antygenów i surowic do badań laboratoryjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie nr 1 - Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy; Zadanie nr 2 - Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła; Zadanie nr 3 - Testy do diagnostyki chorób ryb; Zadanie nr 4 - Surowice referencyjne do diagnostyki chorób drobiu; Zadanie nr 5 - Antygeny do diagnostyki chorób drobiu; Zadanie nr 6 - Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny; Zadanie nr 7 - Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty; Zadanie nr 8 - Szybki test do badania mleka. 4.Zamawiający nie dopuszcza podziału ustalonych zadań na mniejsze podzadania. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zadaniach 1-8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przywołanie nazwy i numeru katalogowego jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać takie same parametry techniczne i nie gorsze parametry jakościowe jak towar wskazanych producentów. Wykonawca oferujący towary równoważne zobowiązany jest do dołączenia do oferty wiarygodnych dokumentów potwierdzających jednoznacznie spełnienie określonych wymagań równoważności np. specyfikacja techniczna, karta katalogowa. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt spełnia postawione wymagania. 6.Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 7.Towar musi posiadać nie naruszone cechy pierwotnego opakowania i odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dla produktów w zadaniach 1,2,5,6,7,8 wymagany jest wpis do rejestru (oświadczenie ujęte w formularzu cenowym) prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz. U. Nr 78 poz.513), - dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego produktu dla zadań nr 1-8, o których mowa w rozdziale III ust. 5 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany stawek podatku VAT - obowiązujące od dnia wejścia odpowiedniego aktu prawnego - ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; 2) zmiany numeru katalogowego towaru; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ilości pierwotnie zamówionej; 4) braku towaru na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia towarem o tym samym zastosowaniu i przeznaczeniu, po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego towaru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, (SEKRETARIAT, piętro I).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów immunoenzymatycznych do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy do diagnostyki chorób ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do diagnostyki chorób ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Surowice referencyjne do diagnostyki chorób drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowic referencyjnych do diagnostyki chorób drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Antygeny do diagnostyki chorób drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa antygenów do diagnostyki chorób drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koniugatów przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szybki test do badania mleka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szybkiego testu do badania mleka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin realizacji dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.