Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Dębica: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK
Numer ogłoszenia: 208060 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, faks 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Dostawę w dwóch częściach, nowego sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w Dębicy na 2009 rok wraz z montażem, w przypadku Wykonawcy zapewniającego wykonanie całości zamówienia, określonego w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ lub zapewniającego wykonanie częściowego zamówienia określonego w załączniku nr 2, do SIWZ. 2)Dostawę w jednej części, nowego sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w Dębicy na 2009 rok wraz z montażem, w przypadku Wykonawcy zapewniającego wykonanie części zamówienia, określonego w załącznikach nr 3 i lub 4 do SIWZ. 3)Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze muszą posiadać certyfikaty techniczne i jakościowe przewidziane prawem. 4)Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Wypożyczalni. 5)Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, które ma być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 6)Udzielenie gwarancji 24 miesięcznej na sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze. 7)W przypadku stwierdzenia wad ukrytych po odbiorze towaru Wykonawca jest zobowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad dostarczając go Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt w terminie nie przekraczalnym 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 8)W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w okresie dłuższym niż 7 dni Wykonawca zapewni Zamawiającemu towar zastępczy do wykorzystania przez okres naprawy. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)Właściwe zapakowanie wadliwego towaru, b)Transport, c)Montaż i uruchomienie sprzętu po naprawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Na potwierdzenie spełniania udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b)Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych, z których minimum jedna dostawa dotyczy Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat realizacji, oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały zrealizowane należycie. 3)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. b)Polisę od ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż równowartość 185 000zł - dotyczy to Wykonawcy, który zapewnia wykonanie całości zamówienia. Natomiast w przypadku Wykonawcy wykonującego część zamówienia w wysokości nie niższej niż równowartość 50 000zł. 4)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. 4.Każda część zamówienia jest oceniana odrębnie na podstawie ww. warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ (w zależności do jakiej części oferty przystępuje Wykonawca). 3)Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 4)Parafowany projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 5)Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Akademicka 12
39 - 200 Dębica
e-mail: zamowienia@mops-debica.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12 39 - 200 Dębica pok. 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze srodków Unii Europejskiej..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK według załącznika Nr 2 do SIWZ obejmujacy poz. 1- 38.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ sprzęt rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWĘ NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia szczegółowo określa załacznik nr 3 do SIWZ wózki dla osób niepełnosprawnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWĘ NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W DĘBICY NA ROK 2009 ROK według załacznika nr 4 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i wielkość zamówienia określa załacznik nr 4 do SIWZ wedłu poz. 1-2 Łóżka rehabilitacyjne i materace przeciwodleżynowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- "Dostawa kuchni polowej" dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy postępowanie POT.2370.4.2025.
- Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w roku 2025
- ,,Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli"
- Kompleksowe ubezpieczenie składników majątku oraz środków transportu
- Dostawa ziemniaków do Zakładu Karnego w Dębicy
- Zakup łodzi, w ramach zadania: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wraz z dostawą 1700 urządzeń do teleopieki na rzecz osób powyżej 60 roku życia
- "Dostawa i montaż urządzeń nawigacyjno-informacyjnych (beacon) wspierających osoby z niepełnosprawnością wzroku w orientacji przestrzennej"
- DOSTAWA ZESTAWÓW QUADÓW Z PRZYCZEPKAMI I PŁUGAMI, PRZYCZEP ORAZ WÓZKÓW PALETOWYCH
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia i urządzeń do szkół podstawowych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępności szkół podstawowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Przetarg nieograniczony nr 6/2025 na zakup i dostawę mebli medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
- Dostosowanie budynku Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





