eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże, krawężnik/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Łuków: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże, krawężnik/
Numer ogłoszenia: 208058 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, faks 025 7987187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże, krawężnik/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże, krawężnik/ do wskazanych gmin w określonych ilościach oraz na wskazane przez Zamawiającego miejsca : - kostka beton. gr. 6 cm /szara/ - 2850 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 5 - obrzeże betonowe 20x6x75 /szare/ - 1200 szt. /900 mb/ - obrzeże betonowe 30x8x100 /szare/ - 861 mb - krawężnik betonowy 15x30x100 /szary/ - 130 mb - krawężnik betonowy 15x30x78 R-6 /szary/ - 137 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) z dopiskiem : wadium - materiały do budowy chodników. 1. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego nie później jak w terminie składania ofert. Wadium uważa się za wpłacone z chwilą zaksięgowania kwoty przelewu na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Trzebieszów, konto nr 05 9206 0009 0004 9386 2000 0040, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Komisja Przetargowa w I etapie zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia zbada oferty w zakresie ich kompletności oraz wymagań formalno-prawnych określonych w SIWZ. W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu złożenia kompletnej oferty Wykonawca przedłoży : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy / zał. Nr 1/ 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 4. Oświadczenie o wskazaniu przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie planuje powierzyć podwykonawcy lub wykonać samodzielnie (na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 3a do SIWZ), 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych dostaw /wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zrealizowane zostały należycie - referencje /, o charakterze odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie nie dłuższym jak ostatnie trzy lata a jeśli okres ten jest krótszy - wykonanych w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. 9. Potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem deklaracje zgodności z normami : PN-EN 1338 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne- klasa 3 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni), odporność na ścieranie- klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), badanie na wygląd kostki brukowej nie później niż 7 dni, lub równoznaczne. PN-EN 1340 dla krawężników betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne- klasa 2 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na zginanie -klasa 3 oznaczenie U (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni), odporność na ścieranie- klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), badanie na wygląd krawężników betonowych nie później niż 7 dni, lub równoznaczne; 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestu Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy lub w zakresie określonym w art . 24 , ust. 1, pkt 9 , wystawionej nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium. (Wadium w formie gotówki uważa się za wpłacone z chwilą zaksięgowania kwoty przelewu na koncie Zamawiającego.) Należy zapoznać się z ogólnymi warunkami umowy - wzór umowy stanowi zał. nr 4. Dokumenty składane są w oryginale lub za poświadczeniem zgodności kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg Powiatowych ul. Łapiguz 112 21-400 Łuków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba ZDP Łuków - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.