Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PUIK Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37efa40f-d5e6-4743-8dfa-c4c3363ea2d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18.6.1. Stały dostęp do sieci Internetowej o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
18.6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
18.6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
18.6.4. Włączona obsługa JavaScript;
18.6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
18.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/PN/TL/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 920538,54 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pojazd ciężarowy z zabudową przeznaczoną do zbierania odpadów komunalnych.
OPIS PODWOZIA:
1. Rok produkcji podwozia: II połowa 2024 lub 2025.
2. Stan pojazdu: fabrycznie nowy (pojazd nie może być zarejestrowany przed dostawą do Zamawiającego).
3. Gwarancja producenta na podwozie min. 24 miesiące.
4. Typ podwozia: podwozie trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2 z osią wleczoną.
5. Rozstaw osi max. 4000 mm.
6. Oś wleczona skrętna elektrohydraulicznie.
7. Stabilizator osi przedniej.
8. Zawieszenie przednie – resory paraboliczne.
9. Dodatkowy stabilizator osi tylnej/wleczonej.
10. Zawieszenie tylne – pneumatyczne z min. 6 poduszkami powietrznymi na osi nr 2 i 3.
11. Dopuszczalna masa całkowita DMC min. 26 000 kg.
12. Nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg.
13. Nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 19000 kg.
14. Nośność techniczna osi wleczonej min. 7500 kg.
15. Silnik sześciocylindrowy o mocy min. 240 kW i max. momencie obrotowym min. 1700 Nm.
16. Norma emisji spalin Euro 6 z systemem selektywnej redukcji katalitycznej.
17. Pojemność skokowa silnika: 9500cm3÷11000 cm3.
18. Hamulec silnikowy wzmocniony o mocy hamowania min. 260 kW lub równoważny.
19. Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju.
20. Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna.
21. Sprężarka powietrza, 2-cylindrowa o podwyższonej wydajności.
22. Kabina trzymiejscowa (dzienna) o szerokości zewnętrznej min. 2300mm.
23. Kolor kabiny: biały.
24. Siedzenia w kabinie niezależne, 3 szt.. wraz z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa.
25. Pokrowce na siedzenia.
26. Odległość od oparcia fotela kierowcy do tylnej ściany kabiny min. 300 mm.
27. Koło kierownicy po lewej stronie.
28. Kierownica z możliwością regulacji położenia.
29. Zawieszenie kabiny mechaniczne.
30. Szyba przednia przyciemniona.
31. Czujnik deszczu.
32. Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna.
33. Roleta przeciwsłoneczna boczna, po stronie kierowcy.
34. Elektrycznie sterowane szyby kierowcy i pasażera.
35. Elektrycznie regulowane oraz podgrzewane lusterka wsteczne prawe i lewe.
36. Podgrzewane lusterka krawężnikowe oraz rampowe (przednie).
37. Światła do jazdy dziennej w technologii LED fabrycznie homologowane.
38. Światła przeciwmgielne w technologii LED.
39. Światła drogowe automatycznie korygujące strumień światła na światła mijania.
40. Światła doświetlające zakręt.
41. Metalowe kratki ochronne na reflektorach.
42. System ABS, ESP, EBS lub równoważne.
43. System aktywnego asystenta hamowania. System zintegrowany z układem elektroniki pojazdu w zakresie samoczynnego hamowania pojazdu (do zatrzymania pojazdu) przed poprzedzającymi pojazdami, nieruchomymi obiektami oraz pieszymi (rozpoznawanie osób w zakresie prędkości do 50 km/h od 1 m wzwyż).
44. Tempomat.
45. Hamulec postojowy – elektroniczny.
46. Hamulec przystankowy (do pracy w trybie zbierania odpadów).
47. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu.
48. Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej.
49. Centralny zamek z pilotem.
50. Immobilizer.
51. Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją – po rejestracji pojazdu.
52. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim.
53. Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS.
54. Gniazdo USB oraz gniazdo w kabinie 12V i 24V.
55. Schowek formatu A4.
56. 2 schowki zamykane za fotelami kierowcy i pasażera.
57. Uchwyt na butelki.
58. Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy z elastycznym przewodem i pistoletem.
59. Przewód do pompowania kół.
60. Klimatyzacja automatyczna.
61. 2 akumulatory o poj. min. 220 Ah.
62. Alternator 24V min. 100A.
63. Zbiornik paliwa aluminiowy o poj. min. 290 litrów.
64. Podgrzewany filtr paliwa.
65. Zbiornik AdBlue o poj. min. 55 litrów.
66. Układ wydechowy spalin dolny lub górny ponad zabudową.
67. Fabryczne boczne osłony anty-rowerowe.
68. Przedni zaczep holowniczy.
69. Felgi stalowe R22,5 z oponami w rozmiarze 315/80. Nośność opon dostosowana do max. nośności technicznej osi podwozia.
70. Bieżnik opon szosowo – terenowy o podwyższonej wytrzymałości.
71. Koło zapasowe na oś przednią.
72. Min. dwa kliny pod koła.
73. Dywaniki gumowe.
74. Trójkąt ostrzegawczy.
75. Gaśnica.
76. Podnośnik min. 10 ton.
77. Komplet kluczy.
78. Apteczka.
79. Dokumentacja pojazdu w języku polskim.
80. Pojazd musi mieć możliwość zamontowania bez utraty gwarancji stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania pojazdu GPS tj. system MyCar Busines firmy TEKOM Technologia sp. z o.o.
OPIS ZABUDOWY:
1. Rok produkcji zabudowy: II połowa 2024 lub 2025
2. Gwarancja producenta zabudowy min. 24 miesiące
3. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania odpadów komunalnych
4. Kolor zabudowy biały
5. Malowanie wszystkich elementów zabudowy podkładem i lakierem przed montażem
6. Pojemność skrzyni ładunkowej (bez pojemności wanny odwłoka) min. 21 m3
7. Korpus skrzyni jednoczęściowy, całkowicie szczelny. Odwłok zintegrowany ze skrzynią.
8. Zgniot odpadów min. 5:1
9. Płynna regulacja zgniotu.
10. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej S355 o grubości min. 6 mm
11. Dach oraz boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy S355 o grubości min. 4 mm
12. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z wysokogatunkowej blachy konstrukcyjnej
o podwyższonej odporności na ścierania lub trudnościeralnej o grubości min. 6 mm.
13. Wanna załadowcza wykonana z blachy Hardox 450 lub równoważnej o grubości dna min. 10 mm. Boki wanny o grubości min. 6 mm z blachy typu Hardox 450 lub równoważnej.
14. Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym
15. Podłoga skrzyni zaokrąglona z otworem rewizyjnym z możliwością odprowadzenia odcieków
16. Ściany zabudowy płaskie wykonane z blachy
17. Mechanizm zgniatania liniowo — płytowy (szufladowy).
18. Konstrukcja prasy spawana składająca się z płyty nośnej - suwaka podnoszonego za pomocą siłowników oraz płyty zgarniającej-zgarniaka wraz z siłownikami.
19. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na dachu zabudowy zabezpieczone osłonami
20. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym.
21. Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy — po bokach.
22. Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l zgodnie z normą MGB EN/PN 840 -1,- 2,- 3
23. Urządzenie zasypowe wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie, demontowalne, wymienne w całości (jako kompletne urządzenie)
z odwłoka skrzyni ładunkowej.
24. Automatyczne urządzenie załadowcze zgodne z normą PN-EN 1501-5:2021-08 dostosowane do współpracy z pojemnikami wyprodukowanymi zgodnie z normą:
a) 2 kołowe zgodne z normą PN-EN840-1:2020-10 unoszone z przodu za pomocą mechanizmu grzebieniowego,
b) 4 kołowe z płaską pokrywą zgodne z normą PN-EN840-2:2020-10 unoszone za pomocą mechanizmu grzebieniowego lub ramion DIN,
c) 4 kołowe z wypukłą pokrywą zgodne z normą PN-EN840-3 :2020-10 unoszone za pomocą mechanizmu grzebieniowego lub ramion DIN
21. Automatyczne unoszenie urządzenia zasypowego do pozycji do jazdy w trakcie załączenia biegów do przodu lub biegu wstecznego.
22. Urządzenie załadowcze zgodne z normą PN-EN 1501-5:2021-08 lub równoważną z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym, dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie
23. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1500 mm.
24. Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości i opuszczenia stopnia oraz poręcze po bokach zabudowy zgodne z normą EN-PN 1501-01 08:2021
25. Sterowanie dzielonym urządzeniem załadowczym po obu stronach odwłoka
26. Możliwość przełączenia pomiędzy trybem pracy pojedynczym a łączonym
27. Funkcja automatycznego unoszenie pojemników na grzebieniu urządzenia zasypowego przy obsłudze pojemników 1100 l
28. W pełni automatyczne urządzenie załadowcze przy obsłudze 2 pojemników 2 kołowych po ich zbliżeniu (dla każdego pojemnika oddzielnie) oraz w pełni automatyczne przy obsłudze pojemników 4-kołowych po ich zbliżeniu do grzebienia zasypu przy rozsunięciu bocznych barier ochronnych. Za cykl w pełni automatyczny uznaje się automatycznie podjęcie, uniesienie, opróżnienie, ewentualne wytrząsanie i zwrotne opuszczenie pojemnika.
29. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników.
30. Czas opróżniania pojemników:
- MGB 80/120/140/240/340 litrów – max. 8 sekund
- MGB 500-1100 litrów – max. 13 sekund
31. Poziom hałasu pracy urządzenia załadowczego przy opróżnianiu pojemników: max. 70 dB
32. Możliwość opróżniania skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy
33. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym.
34. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy.
35. Kamera cofania z kolorowym monitorem min. 7” umieszczonym w kabinie kierowcy.
36. Oświetlenie robocze z boku i z tyłu skrzyni ładunkowej zgodne z obowiązującą normą PN-EN 1501-01:2021
37. Lampy ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu zabudowy.
38. Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku.
39. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu.
40. Pojemnik z czystą wodą do mycia rąk z dozownikiem na mydło lub płyn dezynfekcyjny.
41. Możliwość odprowadzania odcieków ze skrzyni ładunkowej i wanny zasypowej.
42. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej oraz czasu pracy pompy hydraulicznej
43. Czujnik laserowy lub inny równoważny, montowany w przedniej części skrzyni pozwalający na rejestrowanie pozycji ściany wypychającej i pokazujący jej aktualną pozycję na wyświetlaczu w kabinie kierowcy. Wyświetlanie objętość już załadowanej, jak i jeszcze dostępnej, procentowe wypełnienie skrzyni i odległość ściany wypychającej od przedniej pozycji końcowej.
46. Centralne smarowanie zabudowy i urządzenia zasypowego min. 40 pkt smarnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p Kryterium Waga [%] Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (C) 60 % [60,00] punktów
2 Termin gwarancji 25 % [25,00] punktów
3 Skrócenie terminu realizacji (St) 10 % [10,00] punktów
4 Rok produkcji 5% [5,00] punktów
RAZEM 100% 100,00 punktów
Sposób oceny ofert:
Sposób oceny ofert:
26.4.1. W kryterium Cena (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
26.4.2. Zasady oceny kryterium „Termin gwarancji (G)”
okres gwarancji liczony jest w miesiącach;
minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 24 miesiące,
maksymalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca wynosi 60 miesięcy.
UWAGA: w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy, Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy, natomiast w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5.
termin gwarancji będzie rozpatrywany na podstawie podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji podanego w Formularzu Oferty.
W okresie gwarancji wykonawca zapewni wykonanie bezpłatnych przeglądów (Robocizna + materiały) w zakresie podwozia co 12 m-cy, w zakresie zabudowy co 6 m-cy.
ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
G=G_N/G_max ×25%(waga)×100
gdzie:
G – ilość punktów przyznana Wykonawcy w kryterium termin gwarancji
GN – termin gwarancji zaproponowany przez wykonawcę N;
Gmax – max termin gwarancji wśród złożonych ofert;
26.4.3. Zasady oceny kryterium „Skrócenie terminu realizacji zamówienia (St)”:
Maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia wynosi 15 dni.
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt.
Wykonawca w formularzu oferty winien wskazać liczbę dni o jaką skraca termin wykonania zamówienia. Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu realizacji zamówienia otrzyma 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” zostanie określona wg wzoru:
gdzie:
St – ilość punktów przyznana Wykonawcy w kryterium skrócenie terminu wykonania
Ldob – liczba dni o jaką skraca termin wykonania Wykonawca w ofercie badanej;
Ldmax– maksymalna liczba dni skrócenia terminu realizacji zamówienia podana w formularzach ofertowych spośród ofert nieodrzuconych;
26.4.4. Zasady oceny kryterium „Data produkcji podwozia (R)”
Zamawiający dopuszcza podwozie wyprodukowane w II połowie 2024 r. i 2025 r.
Wykonawca dostarczy pojazd fabrycznie nowy tj. stan licznika max. 6.000 km, pojazd nieużywany i nigdy wcześniej niezarejestrowany.
UWAGA: w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę podwozia wyprodukowanego przed 01.07.2024 r., Zamawiający ofertę odrzuci na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5.
rok produkcji będzie rozpatrywany na podstawie podanych przez Wykonawcę miesiąca i roku produkcji podanego w Formularzu Oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do podania daty produkcji w formule RRRR.MM
ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie
z następującą formułą:
R=R_min/R_N ×5%(waga)×100
gdzie:
R – ilość punktów przyznana Wykonawcy w kryterium data produkcji
RN – liczba miesięcy pomiędzy datą produkcji określoną w formacie RRRR.MM zaproponowany przez wykonawcę N a datą otwarcia ofert w formacie RRRR.MM;
Rmin – najmniejsza liczba miesięcy pomiędzy datą produkcji określoną
w formacie RRRR.MM zaproponowaną przez wykonawców a datą otwarcia ofert w formacie RRRR.MM;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego dostawę co najmniej pięciu samochodów ciężarowych 3 osiowych
o dopuszczalnej masie całkowitej min. 26 ton, przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych.
b) Zamawiający wymaga dostępności:
- autoryzowanego punktu naprawczego — serwisu dla podwozia w promieniu maksymalnie 50 km od siedziby Zamawiającego - odległość liczona po drogach publicznych,
- autoryzowanego punktu naprawczego — serwisu dla zabudowy w promieniu maksymalnie 140 km od siedziby Zamawiającego - odległość liczona po drogach publicznych lub serwisu mobilnego.
Powyższy warunek Wykonawcy wskazują w formularzu oferty.
14.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
14.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.
16.2.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
(w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.6. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 6 do SWZ.
16.2.7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
29.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)29.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
29.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku
następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
29.3.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski SA nr rachunku: 39 1020 1260 0000 0702 0012 6615; z dopiskiem „Wadium - zakup samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania odpadów”.
29.3.2. gwarancjach bankowych;
29.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
29.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
29.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2–29.3.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
29.5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne
i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
29.6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
29.7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany
w pkt. 29.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
29.8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający
zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
29.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp.
29.10. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
14.9. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec Zamawiającego, a złożona przez nich oferta spełniać będzie następujące wymagania:14.9.1. wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą dokument (np. pełnomocnictwo), określający co najmniej: strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
14.9.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp.
14.9.3. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
14.9.4. z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w miejsce „WYKONAWCA”, należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
14.10. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6.1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.6.2. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SWZ. Zamawiający przewiduje w szczególności następujące istotne zmiany postanowień umowy:
6.2.1. zmiana terminu dostawy przedmiotu umowy jest możliwa o czas opóźnienia, jeśli takie opóźnienie wystąpi z przyczyn zewnętrznych niemożliwych do przewidzenia, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy tj. tzw. siły wyższej, skutkujących niemożliwością wykonania umowy w terminie przewidzianym w SWZ,
6.2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności zmianą obowiązującego prawa.
6.2.3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ,
zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
zmianie uległy stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),
zmiana miejsca dostawy,
6.3. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząca nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
6.4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.
6.5. Zamawiający określa katalog zmian, na które może wyrazić zgodę. Powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1353L w m. Stara Gąska
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka - JG/2/2025"
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH - ŚMIECIARKA
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.