Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Piła: Dostawa materiałów biurowych i papieru:
Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych
Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych
Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego
Numer ogłoszenia: 20803 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papieru: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego KAŻDE ZADANIE STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określają załączniki nr 1A, 1B, 1C do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4) SIWZ. 2) Wypełniony Formularz cenowy odpowiedni do zadania (załącznik nr 1A lub 1B lub 1C do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość oferowanych artykułów - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1A do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość oferowanych artykułów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nazwa Dostawa Artykułów Plastycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1B do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość oferowanych artykułów - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa Papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1C do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość oferowanych artykułów - 40
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawy środków czystości.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- " Zakup samochodu"
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.36.2025 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT - II postępowanie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.