eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa materiałów biurowych i papieruZadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Piła: Dostawa materiałów biurowych i papieru: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego
Numer ogłoszenia: 20803 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papieru: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów plastycznych Zadanie nr 3 - Dostawa papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego KAŻDE ZADANIE STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określają załączniki nr 1A, 1B, 1C do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4) SIWZ. 2) Wypełniony Formularz cenowy odpowiedni do zadania (załącznik nr 1A lub 1B lub 1C do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość oferowanych artykułów - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1A do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość oferowanych artykułów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nazwa Dostawa Artykułów Plastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1B do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość oferowanych artykułów - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa Papieru kserograficznego, maszynowego i komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących przedmiot zamówienia określa załączniki nr 1C do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust.4 ustawy Zamawiający - w przypadku przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż podane w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawcy wraz z ofertą powinni dostarczyć po 1 sztuce wzoru oferowanych artykułów, ponumerowanych zgodnie z załącznikami do SIWZ (zwrot wzorów oferowanych artykułów nastąpi po zakończeniu postępowania z wyjątkiem wybranej oferty). ZAMÓWIENIA: 1) Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 2) Zamówienia muszą być realizowane na podstawie wzorów dołączonych do oferty Wykonawcy. 3) Dostawy zamawianych materiałów biurowych i papieru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego. 4) Koszty dostaw będą ponoszone przez Wykonawcę. REALIZACJA WRAZ Z DOSTAWĄ DO ZAMAWIAJĄCEGO: Termin realizacji dostawy w ciągu 12 godzin od złożonego pisemnego zapotrzebowania na asortyment..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość oferowanych artykułów - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.