eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefówna wykonanie zadaniaWYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, WYKONAWCZYCH I OPRACOWAŃ KOSZTORYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JÓZEFOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Józefów: na wykonanie zadania: WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, WYKONAWCZYCH I OPRACOWAŃ KOSZTORYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JÓZEFOWIE
Numer ogłoszenia: 207722 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie zadania: WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, WYKONAWCZYCH I OPRACOWAŃ KOSZTORYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JÓZEFOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zadanie 1 - Zaprojektowanie odwodnienia powierzchni utwardzonych położonych w granicach ogrodzenia oczyszczalni ścieków Część 2 - Zadanie 2 - Zaprojektowanie zewnętrznych sieci alarmowych i monitoringu terenu oczyszczalni ścieków Część 3 - Zadanie 3 - Wykonanie projektów wewnętrznych instalacji teletechnicznych i nagłośnienia obiektów na terenie oczyszczalni ścieków Część 4 - Zadanie 4 - Zaprojektowanie ścieżki edukacyjnej dla obiektu oczyszczalni ścieków Część 5 - Zadanie 5 - Wykonanie projektu rozruchu oczyszczalni ścieków Część 6 - Zadanie 6 - Sporządzenie projektów wyposażenia ppoż i bhp obiektów oczyszczalni ścieków Część 7- Zadanie 7 -Sporządzenie kosztorysu wyposażenia wnętrz budynku administracyjno-biurowego oraz laboratorium w budynku technicznym Część 8 -Zadanie 8 - Sporządzenie kosztorysu wjazdu od strony zachodniej na teren oczyszczalni.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające może być udzielone odrębnie dla każdej części i polegać na powtórzeniu / zwiększeniu zakresu zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj: w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi polegające na: Część 1 - wykonał co najmniej jeden projekt budowlany sieci kanalizacyjnej (sanitarnej, deszczowej lub ogólnospławnej) o długości o najmniej 100 metrów, Część 2 - wykonał co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy zewnętrznych sieci alarmowych i monitoringu terenu, Część 3 - co najmniej jeden projekt budowlany/ wykonawczy wewnętrznych instalacji teletechnicznych ( np. komputerowych, alarmowych , nagłośnienia telefonicznych, RTV itp..) Część 4 - co najmniej jeden projekt ścieżki edukacyjnej związanej z obiegiem wody w przyrodzie, Część 5 - co najmniej jeden projekt rozruchu oczyszczalni ścieków, Część 6 - co najmniej jeden projekt wyposażenia ppoż i bhp Część 7 - co najmniej jeden projekt lub kosztorys wyposażenia wnętrz, Część 8 - co najmniej jeden projekt lub kosztorys robot drogowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Projektanta osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów. Wskaże do wykonania każdej z części specjalistę kosztorysanta - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków dotyczących tej osoby. Obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej państwami członkowskimi, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w załączniku nr IV do dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Dz. Urz. UE L 255 z 30.09.2005, str. 22, z późn. zm.) mogą wykonywać funkcje wymagające posiadania uprawnień budowlanych o ile ich kwalifikacje zostały potwierdzone uznaje się te kwalifikacje na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem w wydaniu zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 30 dni przed upływem terminu zakończenia umowy. Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa, o ile Wykonawca zgłosi Zamawiającemu konieczność takiej zmiany do dnia 15 listopada 2015 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zaprojektowanie odwodnienia powierzchni utwardzonych położonych w granicach ogrodzenia oczyszczalni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie odwodnienia powierzchni utwardzonych położonych w granicach ogrodzenia oczyszczalni ścieków zgodnie z decyzją ooś 343/2013. Wykonawca ma sporządzić projekt budowlany i projekt wykonawczy sieci kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia nawierzchni dróg i placów służących do wewnętrznej komunikacji obiektu oczyszczalni wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zaprojektowanie zewnętrznych sieci alarmowych i monitoringu terenu oczyszczalni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie zewnętrznych sieci alarmowych i monitoringu terenu oczyszczalni ścieków Wykonawca ma sporządzić projekt budowlany i wykonawczy wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Sieć alarmowa i monitoring wizyjny terenu ma zabezpieczać obiekt oczyszczalni przed zagrożeniami wynikającymi z aktów wandalizmu, kradzieży w godzinach nocnych oraz w porze otwarcia obiektu dla klientów, próbami zniszczenia mienia, próbami zakłócania działalności obiektu itp. Wykonawca przeanalizuje potrzeby obiektu pod kątem wrażliwości i stopnia narażenia na niepożądane działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 41.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektów wewnętrznych instalacji teletechnicznych i nagłośnienia obiektów na terenie oczyszczalni ścieków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca ma sporządzić projekt budowlany i wykonawczy wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót następujących sieci teletechnicznych wewnętrznych: - instalacja komputerowa i telefoniczna - instalacja alarmowa (sygnalizacja włamania i napadu, sygnalizacja pożarowa) z monitoringiem wizyjnym miejsc wymagających szczególnej obserwacji - instalacja nagłośnienia - instalacja telewizji przemysłowej (monitoring wizyjny procesu oczyszczania ścieków).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zaprojektowanie ścieżki edukacyjnej dla obiektu oczyszczalni ścieków wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka ścieżki edukacyjnej - obieg wody w przyrodzie oraz znaczenie dla środowiska prawidłowego postępowanie z odpadami (ściekami). W ramach ścieżki edukacyjnej należy pokazać i objaśnić procesy zachodzące w oczyszczalni ścieków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektu rozruchu oczyszczalni ścieków wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim i harmonogramem na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje projekt wykonania rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego części oczyszczania oraz części gospodarki osadowej. Projekt przeprowadzenia rozruchu winien uwzględniać uwarunkowania budowy na każdym etapie realizacji robót związane z pełnym wykonaniem zamówienia oraz uwarunkowania wynikające z bieżącej eksploatacji dostarczanych systemów, instalacji maszyn i urządzeń. Projekt musi uwzględniać nieprzerwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Sporządzenie projektów wyposażenia ppoż i bhp obiektów oczyszczalni ścieków wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; oraz przepisami Kodeksu Pracy i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bhp. W ramach projektu należy uwzględnić wymogi ogólne przepisów oraz szczególne związane z charakterem obiektu. Projekty mają obejmować wyszczególnienie oraz rozmieszczenie wyposażenia ppoż i bhp takiego jak: sprzęt gaśniczy wraz z szafkami, sprzęt ratunkowy, apteczki i zestawy pierwszej pomocy, oznakowanie i instrukcje itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 -Sporządzenie kosztorysu wyposażenia wnętrz budynku administracyjno-biurowego oraz laboratorium w budynku technicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego na podstawie projektu wyposażenia wnętrz oraz koncepcji zagospodarowania laboratorium obejmującego meble laboratoryjne, zlew, podstawowe wyposażenie laboratorium, lodówka, krzesła nietapicerowane 4szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Sporządzenie kosztorysu wjazdu od strony zachodniej na teren oczyszczalni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego wg projektu wjazdu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.40.00-0, 71.24.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.