To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Warszawa: Zakup na okres 24 miesięcy usług wsparcia technicznego dla produktów marki Check Point
Numer ogłoszenia: 207693 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159727 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup na okres 24 miesięcy usług wsparcia technicznego dla produktów marki Check Point.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot Umowy obejmuje następujące świadczenia na rzecz Zamawiającego: 1) wsparcie techniczne dla oprogramowania wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy obejmujące: a) dostępność wsparcia w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. , b) czas reakcji na zgłoszony problem : - dla problemów krytycznych (Severity 1) do 30 minut , - dla problemówpogarszających wydajność lub istotnie ograniczających działanie oprogramowania (Severity 2) - do 2 godzin, - dla problemów mających umiarkowany wpływ na działanie programowania (Severity 3 i 4) - do 4 godzin. b) zapewnienie dostępności poprawek (HotFix) oraz dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania bezpośrednio ze strony producenta, c) nielimitowana ilość zgłoszeń serwisowych, d) pełen dostęp do forum produktowego producenta, e) dostęp on-line do bazy wiedzy producenta na poziomie Expert.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDEX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDEX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SOLIDEX S.A., ul. Juliusza Lea 124, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516230,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 557737,35
Oferta z najniższą ceną: 557737,35 / Oferta z najwyższą ceną: 565431,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.