eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiOGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Suwałki: OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 207656 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, fax. 087 5628971.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: mops.suwalki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przedmiot opisany w SIWZ - zestawy komputerowe szt. 10 - monitory szt.10 - drukarki szt.10 - ups szt. 2 - skaner szt. 1 - kserokopiarka szt.1 - niszczarki szt.10.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składanych na podstawie art.22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków; opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie albo składania ofert. 5. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 2). Cena 100 %.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składanych na podstawie art.22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków; opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie albo składania ofert. 5. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Suwałkach, ul. 23 Października 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Suwałkach, ul. 23 Października 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.