eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie.
Numer ogłoszenia: 207434 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101787 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie na odcinku długości 469m od skrzyżowania z ul. Prochową do skrzyżowania z ul. Mickiewicza. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: 1)remontu jezdni i chodników, 2)wykonania na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Prochową elementów konstrukcyjnych umożliwiających wprowadzenie ruchu okrężnego tzw. mini rondo, 3)wymiany istniejących wpustów na nowe, 4)montażu nowych płyt odciążających na studniach deszczowych i sanitarnych wraz z wymianą włazów na nowe, 5)wymiany oświetlenia drogowego wraz z dodatkowym ułożeniem odcinków kablowej linii zasilającej, 6)wprowadzenia stałej i czasowej organizacji ruchu, 7)wykonania terenów zielonych w zakresie remontowanego odcinka drogi. 2.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektami remontu ul. Krasickiego oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1)Projekt budowlany remontu ul. Krasickiego w Dzierżoniowie, 2)Projekt budowlany remontu ul. Krasickiego w Dzierżoniowie - wymiana oświetlenia ulicznego, 3)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ul. Krasickiego, 4)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ul. Krasickiego - wymiana oświetlenia ulicznego, 5)Projekt czasowej i stałej organizacji ruchu. 3.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1, zobowiązuje się do: 1)przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, w razie konieczności podsypywania dziur, nierówności, ubytków w drodze tak, aby była przejezdna i dostępna dla komunikacji, 2)zapewnienia dojść i dojazdów do posesji i innych obiektów publicznych, 3)organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4)zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5)wyczyszczenia nawierzchni dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych , 6)uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 7)wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 8)wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 9)obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 10)realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, 11)wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 12)wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 13)przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 14)dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 15)dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę mineralno - asfaltową SMA celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 16)wprowadzenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu robót wprowadzenia stałej organizacji ruchu, 17)przekazanie Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 18) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1015482,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1405871,49

  • Oferta z najniższą ceną: 1405871,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1405871,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.