Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie.
Numer ogłoszenia: 101787 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Remont ul. Krasickiego w Dzierżoniowie na odcinku długości 469m od skrzyżowania z ul. Prochową do skrzyżowania z ul. Mickiewicza. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: 1) remontu jezdni i chodników, 2) wykonania na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Prochową elementów konstrukcyjnych umożliwiających wprowadzenie ruchu okrężnego tzw. mini rondo, 3) wymiany istniejących wpustów na nowe, 4) montażu nowych płyt odciążających na studniach deszczowych i sanitarnych wraz z wymianą włazów na nowe, 5) wymiany oświetlenia drogowego wraz z dodatkowym ułożeniem odcinków kablowej linii zasilającej, 6) wprowadzenia stałej i czasowej organizacji ruchu, 7) wykonania terenów zielonych w zakresie remontowanego odcinka drogi. 2.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektami remontu ul. Krasickiego oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany remontu ul. Krasickiego w Dzierżoniowie, 2) Projekt budowlany remontu ul. Krasickiego w Dzierżoniowie - wymiana oświetlenia ulicznego, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ul. Krasickiego, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ul. Krasickiego - wymiana oświetlenia ulicznego, 5) Projekt czasowej i stałej organizacji ruchu. 3.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1, zobowiązuje się do: 1) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, w razie konieczności podsypywania dziur, nierówności, ubytków w drodze tak, aby była przejezdna i dostępna dla komunikacji, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji i innych obiektów publicznych, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5) wyczyszczenia nawierzchni dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych , 6) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 7) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji, 8) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, 9) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), 10) realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, 11) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 13) przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 14) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, 15) dostarczenia, przed wbudowaniem, recepty na masę mineralno - asfaltową SMA celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; w przypadku wbudowania materiału bez stosownej akceptacji, Zamawiający nie dokona zapłaty za jej wbudowanie, 16) wprowadzenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu robót wprowadzenia stałej organizacji ruchu, 17) przekazanie Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 18) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazać wykonanie w załączniku nr 6 do SIWZ robót budowlanych: a) w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej SMA; wykazanie minimum 2 robót obejmujących swym zakresem powierzchnię minimum 3000m 2 każda, b) w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej; wykazanie minimum 2 robót obejmujących swym zakresem powierzchnię minimum 1500m 2 każda, - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w branży drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w tych branżach, posiadają wymagane uprawnienia -poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) w przypadku błędów lub braków projektowych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana technologii wykonania robót budowlanych bądź wykonania zamówień dodatkowych by obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie, b) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części robót. 2) W zakresie organizacyjnym- zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem spełniania przez osoby zastępujące wymagań określonych dla osób wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) W przypadku wystąpienia robót zamiennych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu wykonania, wynagrodzenia w sytuacji gdy wystąpi: 1) podniesienie bezpieczeństwa, 2) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia innymi, 3) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 4) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa mająca wpływ na opisany przedmiot zamówienia, 5) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano za zgodą Zamawiającego lepsze materiały budowlane. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129"
- Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Modernizacja kompleksu sportowego"Moje Boisko - ORLIK 2012" przy SP nr 3 w Dzierżoniowie"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z oświetleniem ulicznym typu LED, na ul. Diamentowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Diamentowej w Dzierżoniowie".
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
- Wyk. rob. bud. pol. na budowie hali sportowej przy Szkole Pod. nr 9 w ramach zad. in. pn.: "Bud. nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Sz. Pod. nr 9 w Dzierż."
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.