eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE TARGOWISKIEM MIEJSKIM ZIELENIAK PRZY UL. KOŚCIELNEJ WE WRZEŚNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Września: ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE TARGOWISKIEM MIEJSKIM ZIELENIAK PRZY UL. KOŚCIELNEJ WE WRZEŚNI
Numer ogłoszenia: 207332 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE TARGOWISKIEM MIEJSKIM ZIELENIAK PRZY UL. KOŚCIELNEJ WE WRZEŚNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prowadzenia i administrowania targowiskiem obejmuje: a) organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy targowiska sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach określonych w regulaminie targowiska oraz dodatkowych okazjonalnych dniach otwarcia targowiska w dniach ustawowo wolnych od pracy (średnio cztery dni w roku) b) wywozu nieczystości stałych z obiektu przez koncesjonowanych przewoźników lub gminne jednostki organizacyjne c) bieżące sprzątanie i utrzymanie w czystości całego obiektu i przyległych chodników d) zapewnienie urządzeń do gromadzenia odpadów e) zimowe utrzymanie ciągów pieszych wraz z wywozem śniegu i utrzymaniem ich w należytej szorstkości f) opróżnianie na bieżąco koszy na śmieci umieszczonych na chodniku przyległym do targowiska g) prowadzenie na bieżąco drobnych napraw i konserwacji h) dbanie o tablicę ogłoszeń i umieszczanie na niej aktualnego regulaminu, planu sytuacyjnego miejsc sprzedaży i bieżących informacji i) pobieranie opłaty targowej (inkaso) od osób prowadzących działalność na terenie targowiska jeżeli Rada Miasta we Wrześni tak postanowi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie usługi z zakresu zarządzania, administrowania nieruchomościami; 2) muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej wykonał należycie co najmniej dwie usługi o zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. prowadzenia targowiska lub zarządzania nieruchomością o sumarycznej cenie co najmniej 50% zaoferowanej ceny w przedmiotowym zamówieniu publicznym, przyjmując, że wartością usługi jest wartość wynagrodzenia wykonawcy; 3) dysponują osobą / osobami z uprawnieniami do zarządzania nieruchomością zgodnie z art. 189 Ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresach niezbędnych dla przedmiotu zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia do zarządzania nieruchomością zgodnie z art. 189 Ustawy o gospodarce nieruchomościami. 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie co najmniej dwie usługi o zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. prowadzenia targowiska lub zarządzania nieruchomością o sumarycznej cenie co najmniej 50% zaoferowanej ceny w przedmiotowym zamówieniu publicznym, przyjmując, że wartością usługi jest wartość wynagrodzenia wykonawcy. 6) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września Referat Zamówień Publicznych - p. II pok. nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta /kancelaria - pok. nr 1/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.