eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinBUDOWA BOISK W LUBINIE PRZY UL. SZPAKOWEJ 1 WED£UG PROJEKTU --MOJE BOISKO ORLIK 2012- ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO ORAZ O¦WIETLENIA BOISKA.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-09-02

Lubin: BUDOWA BOISK W LUBINIE PRZY UL. SZPAKOWEJ 1 WED£UG PROJEKTU --MOJE BOISKO ORLIK 2012- ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO ORAZ O¦WIETLENIA BOISKA.
Numer og³oszenia: 207316 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubiñski , ul. Jana Kiliñskiego 12b, 59-300 Lubin, woj. dolno¶l±skie.

  • Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego: www.bip.powiat-lubin.pl, tel. 076 746 72 12, 076 746 72 07, fax. 746 71 01.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: -.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA BOISK W LUBINIE PRZY UL. SZPAKOWEJ 1 WED£UG PROJEKTU --MOJE BOISKO ORLIK 2012- ETAP II - BUDOWA ZAPLECZA SOCJALNEGO ORAZ O¦WIETLENIA BOISKA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:- budowê zaplecza socjalnego oraz o¶wietlenia boiska (budynek szatniowo - sanitarny typowy w wersji Standard+ o pow. zabudowy 82,90 m2, ogrodzenie wys. 4m, pi³kochwyty wys. 6m, o¶wietlenie boisk, wewn. instalacja elektroenergetyczna, przy³±cze elektroenergetyczne, lokalne sieci wod. kan. , chodniki wokó³ budynku zaplecza, zieleñ - trawniki)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: --1.O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u a w szczególno¶ci:--1.1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie robót objêtych zamówieniem oraz niepodlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca spe³ni warunek poprzez za³±czenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.1, 2.2,2.3,2.4--1.2.Posiadanie przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia w zakresie robót objêtych zamówieniem oraz dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spe³ni warunek poprzez za³±czenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.5, 2.6,2.7,2.8,2.9.--1.3.Wykonawca powinien znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawca spe³ni warunek poprzez za³±czenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt.2.10.Ocena spe³nienia powy¿szych warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± ,-spe³nia- lub ,-nie spe³nia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcê..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2.2.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cego odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2.3. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2.4.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2.5.Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- 3 robót w tym okresie odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat i miejsca wykonania.2.6. Dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia.2.7.Wskazanie innych podmiotów - podwykonawców, którzy bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynno¶ci. 2.8.Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.2.9. Dokument stwierdzaj±cy, ¿e kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest cz³onkiem Izby In¿ynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.2.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 2.11.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca potwierdza w formularzu ofertowym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kiliñskiego 12 b, 59-300 Lubin, pok. 323..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: -siedziba Starostwa Powiatowego w Lubinie, ul. Jana Kiliñskiego 12 b, pokój 113 - Kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.