To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Staszów: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 207131 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360694 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakup, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie zakupionego sprzętu komputerowego i innych urządzeń oraz szkolenie użytkowników z obsługi sprzętu w ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie tj.: - Komputery przenośne dla uczniów - 15 sztuk, - Metalowa szafka do przechowywania komputerów (na co najmniej 15 komputerów) - 1 sztuka. Przedmiotowe zamówienie obejmuje m. in. dostawę, montaż, instalację, zintegrowanie sprzętu i innych urządzeń oraz szkolenie pracowników. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, - być wyprodukowany w 2012 r. - fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim - spełniać pozostałe warunki zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (Dz. U. z 16 kwietnia 2012 r., poz. 411). Wymagania serwisowe zostały określone w § 4 i 5 projektu umowy, a w szczególności: - Gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na cały sprzęt elektroniczny. - Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni. Miejscem dostawy będzie ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Staszowie. Wymagania dotyczące parametrów technicznych oferowanego sprzętu zgodne z wymaganiami zawartymi w zamówieniu podstawowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 TARNÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29524,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36314,52
Oferta z najniższą ceną: 36314,52 / Oferta z najwyższą ceną: 36314,52
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z wymogami art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego pn. Wyposażenie Zespołu Szkół - Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie w pomoce dydaktyczne w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła. Zamówienie uzupełniające obejmowałoby, zakup, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie zakupionego sprzętu komputerowego i innych urządzeń oraz szkolenie użytkowników z obsługi sprzętu w ZS PSP Nr 2 im. I. J. Paderewskiego i Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Staszowie tj.: - Komputery przenośne dla uczniów - 15 sztuk, - Metalowa szafka do przechowywania komputerów (na co najmniej 15 komputerów) - 1 sztuka. Dopuszczalność udzielenia zamówienia uzupełniającego wynika z łącznego zaistnienia następujących przesłanek, wynikających z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Pzp: - wykonanie zamówienia uzupełniającego powierzy się dotychczasowemu wykonawcy dostawy, tj.: SUNTAR Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 TARNÓW, któremu udzielono w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia podstawowego w dniu 18.09.2012 r. - wartość zamówienia uzupełniającego stanowi kwotę brutto 36 314,80 zł (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy trzysta czternaście 80/100) i nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego (20% wartości zamówienia podstawowego brutto - 43 542,25 zł (słownie złotych: czterdzieści trzy tysiące pięćset czterdzieści dwa 25/100) - zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegać będzie na rozszerzeniu dostawy; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. - zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze sprzętu (m. in. praca ucznia na losowo przypisanym urządzeniu lub konieczność zapewnienia korzystania przez danego ucznia na kolejnych zajęciach z tego samego urządzenia, konieczność serwisu urządzeń u różnych serwisantów, utrudnienie współpracy między uczniami w trakcie pracy z różnymi urządzeniami, itp. ) a tym samym wpływałoby na dezorganizację zajęć lekcyjnych prowadzonych z wykorzystaniem tego sprzętu w ramach stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji wprowadzanej rządowym programem Cyfrowa Szkoła. Zgodnie z Umową dotacji Nr 13/CYFROWA SZKOŁA/2012/WARIANT I w zamówieniu podstawowym ujęto ilość sprzętu zgodną ze składanym w kwietniu br. wnioskiem szkoły do programu Cyfrowa Szkoła, gdy nie była znana ostateczna liczba uczniów w klasach czwartych ww. szkoły, a zgodnie z zapisem § 4 pkt 11 tej umowy środki pozostałe po rozstrzygnięciu zamówienia podstawowego można przeznaczyć na uzupełnienie dostawy sprzętu i pomocy dydaktycznych. Udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego umożliwi w sposób celowy i oszczędny uzyskać najlepszy efekt z danych nakładów
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 2
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.