To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Knurów: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - I Etap w zakresie wykonania
remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie,
Numer ogłoszenia: 206966 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144194 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury, ul. Niepodległości 26, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3303680, faks 032 3303681.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - I Etap w zakresie wykonania remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie- I Etap w zakresie wykonania remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie. 2. Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: 1) wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wymianę okien, drzwi balkonowych; b) wymianę drzwi; c) remont posadzek; d) remont ścian i sufitów; e) wyburzenia i zamurowania ścianek działowych; f) remont schodów zewnętrznych; 2) wykonanie instalacji wod-kan, w tym: a) demontaż instalacji - przewodów i armatury; b) wykucie i zamurowanie przebić; c) montaż rurociągów, armatury i wyposażenia; d) montaż ceramiki sanitarnej; 3) wykonanie instalacji c.o., w tym: a) demontaż instalacji - przewodów i grzejników; b) wykucie i zamurowanie przebić; c) montaż rurociągów i armatury; d) montaż grzejników; 4) wykonanie robót elektrycznych i słaboprądowych, w tym: a) demontaż istniejących instalacji; b) montaż instalacji elektrycznej; c) montaż zasilania tablic rozdzielczych 5) wykonanie instalacji antywłamaniowej i monitoringu; 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie materiałów i wyrobów niezbędnych do wykonania zamówienia, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 6. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane przepisami aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty potwierdzające ich jakość oraz dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w obiektach publicznych. 7. Wymagany termin gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały i robociznę) - 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 8. Zamówienie będzie współfinansowane do 73,32 % całkowitego kosztu zadania (kosztów kwalifikowanych) ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ priorytet Biblioteka+Infrastruktura bibliotek. 9.Terminy wykonania zamówienia: 1) termin rozpoczęcia: w ciągu 3 dni od daty przekazania placu budowy; 2) termin zakończenia: do 4 miesięcy od daty przekazania placu budowy; 3) przekazanie placu budowy przez Zamawiającego nastąpi w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż dnia 01.07.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR POLAND SP.Z O.O., UL. CHORZOWSKA 50, 44-100 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739158,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 696713,45
Oferta z najniższą ceną: 696713,45 / Oferta z najwyższą ceną: 832023,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".
- Remont pokrycia dachu w MSP7 w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Zakup serwerów dla klastra Windows. Zakup licencji oprogramowania Windows Server Datacenter
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" - drugie postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.