eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoDostawa soli drogowej z antyzbrylaczem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Piaseczno: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem
Numer ogłoszenia: 206863 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7562480 (82).

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem. 1. Sól drogowa z antyzbrylaczem o zawartości 96-98% NaCl do stosowania w mieszankach piaskowo - solnych w ilości ok. 400 ton 2. Świadectwo jakości, atest na dostarczoną sól drogową. 3. Dostawa na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 1, 05-506 gmina Lesznowola. 4. Dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Z.D.P. ustalane telefonicznie w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia telefonicznego ustnie lub na piśmie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż nw warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaną wykluczeni z postępowania .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kopie potwierdzone przez organ wydający dokument lub Wykonawcę: a) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z wymogami Zamawiającego (obowiązkowo na załączonym druku) - załącznik 1, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych na formularzu stanowiącym załącznik 2. Podmioty występujące wspólnie ww. oświadczenie składają oddzielnie. d) Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy w formie, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub wzór podpisanej przez Wykonawcę umowy dostarczonej przez Zamawiającego - załącznik 3. e) Formularz cenowy - załącznik 4, f) Wykaz minimum 3 zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, porównywalnych co do zakresu i wartości z niniejszym zamówieniem wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik 5, g) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - powyższy wymóg dotyczy również spółki cywilnej, h) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ul. Elektroniczna 4 05-500 Piaseczno pokój nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ul. Elektroniczna 4 05-500 Piaseczno pokój nr 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.