Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Dobrzyń nad Wisłą: Usługa przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 206824 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyń nad Wisłą , ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 253 05 00, faks 54 2531006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz i odwóz dzieci do : 1) Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Chalinie. Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 1.120 km. - Zadanie nr 1. 2) Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Krojczynie. Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 1.160 km. - Zadanie Nr 2. 3) Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Dobrzyniu nad Wisłą. Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 800 km. - Zadanie Nr 3. Szacunkowa liczba dzieci i wykaz tras załącznik nr 6..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada on aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U z 2007 r, poz. 874 ze zmianami). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie w oparciu o dołączony do oferty w/w dokument.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnienie tego warunku dla poszczególnych zadań nastąpi poprzez złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości 1 szt. autobusu z min. 48 miejscami siedzącymi, podaniem numeru rejestracyjnego, serii i numeru dowodu rejestracyjnego oraz daty ważności przeglądu technicznego autobusu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wskazał środek transportu, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia niezbędnego do wykonania zamówienia środka transportu. Spełnieniem tego warunku jest złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego wg załącznika nr 7. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o w/w dokument dołączony do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena warunku nastąpi w oparciu o załączoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas podstawienia pojazdu zamiennego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy określone zostały we wzorze (Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą , ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą , ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą pok. nr 25 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CHALIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 1.120 km. - Zadanie nr 1. Szacunkowa liczba dzieci i wykaz tras załącznik nr 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zamiennego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krojczyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 1.160 km. - Zadanie Nr 2. Szacunkowa liczba dzieci i wykaz tras załącznik nr 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zamiennego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dobrzyń nad Wisłą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tygodniowa, łączna długość trasy ok. 800 km. - Zadanie Nr 3. Szacunkowa liczba dzieci i wykaz tras załącznik nr 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia pojazdu zamiennego - 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.