Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Wrocław: Remont pomieszczeń nr 101,107,108a,108b,209,209a, korytarze i sekretariat Katedry Epizootiologii i Administracji Weterynaryjnej z Kliniką, pl. Grunwaldzki 45 we Wrocławiu. RAP/48/08
Numer ogłoszenia: 206695 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.up.wroc.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 101,107,108a,108b,209,209a, korytarze i sekretariat Katedry Epizootiologii i Administracji Weterynaryjnej z Kliniką, pl. Grunwaldzki 45 we Wrocławiu. RAP/48/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac określony do wykonania remontu obejmuje: Remont pomieszczeń nr 101,107,108a,108b,209,209a korytarze i sekretariat Katedry Epizootiologii I Administracji Weterynaryjnej z Kliniką Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul.Grunwaldzkiej 45 we Wrocławiu a) Roboty rozbiórkowe: - wykucie ościeżnic drzwi okien - demontaże drobnych elementów, b) Roboty malarskie: - Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów (dobór kolorystyki sal należy uzgodnić z użytkownikiem), - Malowanie farbą olejną stolarki, - Malowanie farbą olejną krat, grzejników, rur, - Uzupełnienie tynków na ścianach po zamurowaniu, przy ościeżach, po demontażach i istniejących ubytków, sekretariat: - wymiana wykładziny podłogowej na wykładzinę typu tarkett z wymianą podłoża, - likwidacja szafy i naprawa ubytku tynku przy oknie, - wykonanie przecierek ścian i sufitów oraz malowanie, pokoje: - likwidacja szaf wbudowanych uzupełnienie ścianek działowej z wymianą drzwi, - skucie podestu pod oknem, - demontaż wykładziny podłogowej i skucie cokolików, - zaślepienie pasa luksferów nad oknem przy pomocy płyty gipsowo-kartonowej, - wykonanie fartucha z płytek przy umywalce, - malowanie pomieszczenia z przygotowaniem powierzchni, - ułożenie nowej wykładziny podłogowej, korytarze: - zerwanie starych wykładzin i przygotowanie podłoża, - wykonanie posadzki typu tarkett, - malowanie elementów drewnianych i stalowych, - wymiana drzwi, - wymiana oświetlenia, laboratorium: - rozebranie wykładzin ściennych i podłogowych, - uzupełnienie tynków, - zaślepienie pasa luksferów nad oknami, - wykonanie gładzi gipsowych, - wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - wykonanie posadzki z płytek gres, - malowanie pomieszczenia, c) Wykonanie następujących instalacji elektrycznych: - w pomieszczeniach pełny zakres tj. - zasilającej 400/230V tj. wlz. i tablicy elektrycznej, - oświetleniowej 230V, - gniazda wtyczkoweg0 3-fazowego 400V, 16A, - gniazd wtyczkowych 1-fazowych 230V, Całą instalację elektryczną wykonać w układzie TN-S. Poczynając od tablicy elektrycznej wszystkie instalacje wykonać podtynkowo. Instalację oświetleniową wykonać przewodem YDYp 3x1.5 mm2,a instalację gniazd wtyczkowych 1-0 fazowych i zasilanie klimatyzatorow - przewodem typu YDYp 3x2.5 mm2. Zasilanie gniazda wtyczkowego 3-fazowego wykonać przewodem typu YDYp 5x2.5 mm2 , a zasilanie tablicy elektrycznej - przewodem YDY5x6 mm2. sekretariat, korytarz parteru, pok. nr.101,107, 108-108a - wymiana opraw i osprzętu. W korytarzu parteru zainstalować oprawy zdemontowane z pomieszczenia nr 108-108a. Po zakończeniu prac montażowych wykonać komplet pomiarów elektrycznych tj. rezystancji izolacji,skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym, badania wyłączników różnicowo-prądowych i natężenia oświetlenia elektrycznego. d) Instalacje wodociągowe cwu.i kanalizacji sanitarnej: - wymiana pionów i instalacji wod.-kan - doprowadzenie wody zimnej i ciepłej nad zlewy, - podłączenie do przyborów, - do stołów laboratoryjnych tylko wody zimnej i odpływów, rury wodne z PP, a kanalizacja z PCV - wodę nad podłogą zakończyć zaworami odcinającymi, e) Instalacja centralnego ogrzewania: - wymiana grzejników na C22, - wymiana pionów, - Montaż zaworów termostatycznych,powrotnych, odpowietrzających. f) Wentylacja - wentylacja ogólna mechaniczna wywiewna wentylatorem pomieniowym wentylacja wyciągowa dygestorium - indywidualne układy, - obudowa płytami G-K rur wod.-kan. i kanałów wentylacyjnych, - wszystkie rury prowadzić w bruzdach lub obudować płytami G-K, g) Instalacja gazowa: - Zdemontować zbędne rury i zakorkować czynną instalację, montaż podejść gazowych do stołów wraz z kurkami gazowymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca (jeden lub kilka podmiotów składających ofertę wspólną) przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 tyś. zł brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b)wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, c)wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (wod-kan, gaz, co, wentylacyjnej) oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, d)wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót elektrycznych, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 2a do SIWZ 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4 do SIWZ), a także dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a, a w przypadku jej braku inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców (spółki cywilne, konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców/wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być wystawione w formie, o której mowa w rozdziale V SIWZ. W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w puntach 1, 3. Dokumenty określone w punktach 2,4,5,6. poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale V SIWZ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pokój 114, I piętro.
Płatna - 18 zł, do bezpłatnego pobrania na ww. stronie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanlerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, I piętro, pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany (nieprzekraczalny) termin realizacji zamówienia: Remont pomieszczeń nr 101, 107, 108a, 108b, 209, 209a, korytarze i sekretariat Katedry Epizootiologii i Administracji Weterynaryjnej z Kliniką, pl. Grunwaldzki 45 we Wrocławiu- 10 tygodni od dnia zawarcia umowy. Warunki atmosferyczne, z którymi Wykonawca powinien się liczyć w okresie realizacji zamówienia, nie będą stanowiły podstawy do wystąpienia o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy dla Wykonawcy. Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość prac. Wykonawca będzie wykonywał pracę w obiekcie czynnym, użytkowanym w części nieremontowanej. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: w sprawach formalnych - mgr inż. Katarzyna Budzyńska - Biuro Zamówień Publicznych i Umów, siedziba Zamawiającego pokój nr 114 - tel. (0-71) 32 05 496 w godzinach od 8.00 do 15.00..
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Kwidzyńskiej 4H we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 07330 pn. "Budowa oświetlenia drogowego w ul. Ignacego Mościckiego"
- Dostawa kryształów nieliniowych do budowy stanowiska pn. "Spektrometr dwugrzebieniowy na zakres średniej podczerwieni na bazie laserów Cr:ZnS/Se" dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
- Dostawa gotowych mebli do Centrum Obsługi Cudzoziemców mieszczącego się w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.