Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Lubliniec: Dostawa drobnego sprzętu inż.-sap. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 29.2015
Numer ogłoszenia: 206682 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4101 , ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 261 101 450, faks 261 101 380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.jwkom.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona, Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu inż.-sap. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 29.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawę łopatki saperskiej w ilości 260 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2: Dostawę łopatki saperskiej w ilości 250 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 3: Dostawę indywidualnych filtrów do czyszczenia wody w ilości 310 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 4: Dostawę narzędzi ręcznych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 5: Dostawę drabin abordażowych w ilości 7 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.15.15.00-9, 42.51.43.00-5, 44.42.32.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) - zadanie nr 3 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Termin wniesienia wadium upływa w dniu: 31.08.2015 r. o godz. 09:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadanego potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Dostawca musi dostarczyć karty katalogowe oferowanego asortymentu zawierające: zdjęcie towaru, nazwę producenta, model, parametry techniczne dla zadania nr 5
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wniesienia wadium - zadanie nr 3 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania WYKONAWCY/ÓW ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.jwkom.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35 , budynek Sztabu, parter, pokój nr 8 - Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35 w Kancelaria Jawna, budynek Sztabu, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa łopatki saperskiej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łopatki saperskiej w ilości 260 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.15.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łopatki saperskiej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łopatki saperskiej w ilości 250 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.15.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa indywidualnych filtrów do czyszczenia wody dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa indywidualnych filtrów do czyszczenia wody w ilości 310 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ręcznych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.15.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drabin abordażowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drabin abordażowych w ilości 7 szt. dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym - Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





