eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Poznań: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 206680 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94146 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6645233, 234, faks 61 6645235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie całościowej koncepcji kreatywnej i działań komunikacyjnych oraz stworzenie wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 1.Szczegółowe zaplanowanie i opracowanie całościowej koncepcji oraz kreacja kampanii,w tym: 2.Szczegółowy opis idei głównej kampanii i kreatywne jej przedstawienie, 3.Szczegółowe opracowanie i opisanie kompleksowej oraz spójnej koncepcji kampanii z uwzględnieniem podstawowych komponentów kampanii oraz ich celów, a także miejsca i czasu kampanii (w tym dookreślenie grup docelowych w oparciu o zbiorczą dokumentację strategiczną regionu oraz narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), z określeniem wag poszczególnych komponentów kampanii, Szczegółowe uzasadnienia dla w/w założeń (w tym sposobów skutecznego dotarcia do określonych grup docelowych, dobór narzędzi i kanałów komunikacji, metod i metodologii oceny realizacji celów, narzędzi monitoringu oraz działań PR), Szczegółowe zaprojektowanie linii graficznych (7) dla poszczególnych grup wskazanych produktów turystycznych: Produkty podstawowe : Produkty turystyki kajakowej (PP.1.1.), Produkty turystyki motorowodnej (P.P.2.1), Produkty turystyki żeglarskiej (w tym wind i kite surfing) (PP.3.1.), Produkty towarzyszące: Produkty turystyki rowerowej - funkcjonujące jako szlaki międzynarodowe, ponadregionalne i regionalne (PT.1.1.; PT.1.2.), Produkty turystyki konnej - funkcjonujące jako szlaki konne wykorzystujące infrastrukturę oraz tradycje i rzemiosło jeździeckie (PT.2.1.; PT.2.2.); Szczegółowe zaprojektowanie TRZY propozycje niekonwencjonalnych działań promocyjnych do danego produktu realizowanych w ramach kampanii przez wybraną agencję, a jednocześnie pozwalających na włączenie się (promocyjne, techniczne, merytoryczne) Zleceniodawcy - WOT w imprezy realizowane przez partnerów projektu, a wskazane przez Zleceniodawcę w Załączniku nr 1N do Regulaminu konkursu w odniesieniu do każdego ze wskazanych produktów. Jednocześnie oczekiwane wskazaniecharakteru i formy w/w działania WOT przy uwzględnieniu zasobów finansowych na działania wskazanych w pkt 1.1.13, a przy kreacji i w media planie należy uwzględnić fakt realizacji działania niekonwencjonalnego potencjalnie w tym samym czasie w kilku miejscach: Produkt podstawowy (3 propozycje działań): Imprezy wodniackie i wizerunkowe wg katalogu w Załączniku nr 1N do Regulaminu konkursu (PP.4.1.), Przy realizacji należy uwzględnić: Zleceniodawca wskazuje, że produkt turystyczny Wielka Pętla Wielkopolski obejmuje swoim zasięgiem terytorialnym obszar 26 jednostek samorządu terytorialnego oraz 1 Stowarzyszenie Związek Miast i Gmin Nadnoteckich, a także RZGW, które są jednocześnie partnerami projektu, który to fakt powinien być uwzględniony przez Zleceniobiorcę w opracowywanych założeniach ideowych koncepcji kreatywnej działań komunikacyjnych oraz stworzenia wybranych elementów kompleksowej kampanii promocyjnej markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski. Wykaz wskazanych jednostek stanowi - Załącznik nr 1M do Regulaminu konkursu. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia listy wszystkich imprez wodniackich (z danej listy opracowanej przez Zleceniodawcę w Załączniku 1N do Regulaminu konkursu) w celu opracowania propozycji spójnych ideowo dla niekonwencjonalnych działań promocyjnych (ogółem 4), które jednocześnie kreatywnie odnoszą się do idei głównej kampanii i są spójne z koncepcją oferenta, w ten sposobów zapewniając skuteczne dotarcia do określonych grup docelowych. Wykonawca - przy projektowaniu/tworzeniu niekonwencjonalnych działań promocyjnych zobowiązany jest uwzględnić fakt, że kilka imprez odbywać się może w różnych miejscach w tym samym czasie. Szczegółowe zaprojektowanie 2 linii graficznych (ogółem 6) dla artykułu sponsorowanego w formacie A4 dla poszczególnych produktów podstawowych: PP1, PP2, PP3, Szczegółowe zaprojektowanie 4 propozycji nietypowych i oryginalnych gadżetów promocyjnych ideowo dostosowanych do charakteru produktów podstawowych PP1-3, mających charakter użytkowy dla osób korzystających z turystyki wodnej ( w środowisku wodnym), w tym dostosowanych do cech masowych grup docelowych (3 propozycje) i gości typu VIP (1 propozycja); Charakter, zakres merytoryczny i sposób prezentacji graficznej linii kreatywnej jest sprawą indywidualną Oferenta, jednakże ale musi być zgodny z zapisami Regulaminu konkursu. Uwaga: Zleceniodawca przekaże także Wykonawcy dokument: System Identyfikacji Wizualnej produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski (Załącznik nr 1J do Regulaminu konkursu), który musi być kreatywnie implementowany (wykorzystany) do proponowanych linii graficznych, w tym proponowanych narzędzi działań komunikacyjnych. We wszystkich materiałach wizualnych dla proponowanych linii graficznych Wykonawca zobligowany jest do umieszczenia logotypu promocji turystycznej Województwa oraz stosowania zasad ujętych w Księdze Znaku LOGO Wielkopolski stanowiącej Załącznik nr 1I do Regulaminu konkursu. Wykonawca zobowiązany jest także do uwzględnienia w materiałach wizualnych dla proponowanych linii graficznych elementów promocji Unii Europejskiej wymaganych normami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i Informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Stworzenie szczegółowego, pełnego media planu dla kampanii, z uwzględnieniem Założeń do media planu (Załącznik nr 1A do Regulaminu konkursu) oraz opracowanej koncepcji kampanii, Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań komunikacyjnych (w tym w mediach) w podziale na etapy (w latach 2013-2014), Opracowanie szczegółowej koncepcji działań komunikacji, działań PR i e-PR na rynku polskim, Opracowanie szczegółowych wytycznych merytorycznych do przeprowadzenia badania skuteczności Kampanii promocyjnej, w tym zaproponowanie wskaźników produktu (min.3) oraz rezultatu (min.3) wraz ze wskazaniem metod i narzędzi ich weryfikacji do oceny kampanii w poszczególnych latach realizacji w rozumieniu normEuropejskiegoFunduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i Informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Opracowanie szczegółowego kosztorysu poszczególnych działań, z uwzględnieniem faktu, że ogólny koszt kampanii, tj. realizacji działań promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi marketingowych wskazanych w Załączniku nr 1A do Regulaminu konkursu oraz innych zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie nie może przekroczyć łącznie kwoty 2,6 mln zł bez podatku od towarów i usług (VAT). Ponadto przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest: Sprecyzować, uszczegółowić i opracować odpowiednie elementy koncepcji kampanii, w tym, lecz nie wyłącznie: opracować, rozwinąć elementy kreacji, uszczegółowić i opracować projekty wizualne dla wszystkich typów elementów (nośników), w koncepcji kampanii, w zależności od czasu ekspozycji, uszczegółowić niezbędne komunikaty główne i poboczne w czterech wersjach językowych tj. w języku polskim, języku niemieckim, języku holenderskim i języku francuski w postaci edytowalnych plików, uszczegółowić i opracować scenariusz materiałów emisyjnych (spotów), uszczegółowić inne elementy wynikające z koncepcji kampanii, Przygotować do produkcji wszystkie materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji kampanii promocyjnej, tj. przygotować stosowną i ostateczną dokumentację techniczną odnoszącą się do wszystkich elementów koncepcji kampanii z oferty, a nie jako fizyczne wykonanie konkretnych działań, zadań czy też materiałów. Zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie gotowych materiałów, produkcją których zajmą się inne podmioty wyłonione w osobnym już postępowaniu przetargowym. Współpracować z firmą, która zostanie wyłoniona w przetargach lub innych trybach postępowania dotyczących realizacji i wdrożenia kampanii promocyjnej, w zakresie udostępnienia elementów i niezbędnej wiedzy zgodnej z koncepcją kampanii, w szczególności pomoc przy ewentualnej modyfikacji scenariusza spotów reklamowych, Dostosować kreacje wizualne do poszczególnych nośników (elementów) kampanii, Uszczegółowić koncepcję kampanii zgodnie z sugestiami i uwagami Zamawiającego, Wskazać minimalne ilości poszczególnych elementów (nośników) kampanii medialno-wizualnej, które zostaną uwzględnione podczas realizacji kampanii w oparciu o listę wskazaną w Załączniku nr 1A do Regulaminu konkursu i koncepcji kampanii proponowanej przez Oferenta..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, wskazać projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 3

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: Zaproszenie autora zwycięskiej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Agencja Reklamowa CzArt Sp. z o.o., ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 0,00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.