Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Gorzów Wielkopolski: Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib ZGM i ADM 1-5 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 206432 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib ZGM i ADM 1-5 w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. serwerów z oprogramowaniem, 6 szt. zestawów komputerowych z oprogramowaniem, sieciowej monochromatycznej drukarki laserowej oraz 2 szt. przełączników zarządzalnych, których szczegółowa charakterystyka znajduje się w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte świadczenie dostaw 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. W razie braku jakiegokolwiek dokumentu bądź błędów w dokumentach załączonych do oferty zamawiający postąpi zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 u Pzp. Nie dotyczy to przypadku, gdy postępowanie nawet po uzupełnieniu dokumentów Zamawiający będzie musiał unieważnić..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz oferty wraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 3.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.wykaz dostaw wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie 5.w celu umożliwienia zamawiającemu stwierdzenie, że oferowany towar odpowiada wymaganiom opisanym przez zamawiającego, do oferty należy również załączyć: 5.1.specyfikacje techniczne do każdego oferowanego urządzenia opisujące poszczególne parametry urządzenia w szczególności te istotne w odniesieniu do wymogów SIWZ, w przypadku niepełnej informacji donośnie zaoferowanego sprzętu i wątpliwości, czy sprzęt spełnia wszystkie wymogi SIWZ zamawiający może prosić o złożenie dodatkowych wyjaśnień na piśmie 5.2. w przypadku komputera - serwera z oprogramowaniem : -oświadczenia producenta sprzętu gwarantującego poprawną pracę z tymi systemami: - Microsoft: Windows 2003 Standard, Windows 2003 Standard x64 - Microsoft: Windows 2003 Enterprise Edition, Windows 2003 Enterprise Edition x 64 - Microsoft Windows 2003 Web Edition; - Microsoft Small Business Server R2 2003 Standard/Premium Edition; - SUSE: Enterprise Server 9 i 10 x86 / EM64T - Red Hat: Enterprise Linux 4 i 5 dla x86 - Vmware ESX 3.0.x, 3.5.x -wydruk z strony Microsoft potwierdzający jednoznacznie obecność oferowanego serwera na liście Microsoft Hardware Compatibility List jeśli chodzi o Microsoft Windows Server 2003 (potwierdzony podpisem oferenta) -certyfikat ISO 9001:2000 i ISO 14001:2004 na sprzedaż, projektowanie i produkcje, obejmujący miejsce produkcji serwera -deklaracja producenta o zgodności z UE w zakresie oznaczenia sprzętu znakiem CE -lista elementów z jakich zbudowany jest serwer oraz oświadczenie producenta, że są jego produktem lub są przez niego certyfikowane (w celu zapewnienia kompatybilności) i posiadają jego gwarancję -oświadczenie producenta sprzętu potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia warunki gwarancji określone w SIWZ 5.3. w przypadku komputera z oprogramowaniem : -potwierdzenie zgodności komputera z systemem operacyjnym MS Vista i MS Windows XP Professional poprzez wydruk z internetowego katalogu firmy Microsoft (potwierdzony przez oferenta) -oświadczenie producenta, że oferowany komputer spełnia wymagania jeśli chodzi o zgodność z DMI 2.0 (Desktop Management Interface) i WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation ) -deklaracja zgodności CE -oświadczenie producenta, że oferowany komputer jest zgodny z normą Ergonomii ISO 9241 -wydruk ze strony http://www.energystar.gov/ia/products/prod_lists/computers_prod_list.xls , potwierdzony przez Oferenta, świadczący o tym ,że oferowany komputer spełnia normę Energy Star w wersji 4 -certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 producenta -dokument potwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wykonany przez notyfikowane laboratorium). -oświadczenie producenta sprzętu potwierdzająca, że oferowany produkt spełnia warunki gwarancji określone w SIWZ 5.4 w przypadku z monitora LCD -deklaracja zgodności produktu z CE -certyfikat jakości ISO 9001 producenta -wydruk z strony Microsoft potwierdzający poprawność pracy z systemami MS XP Professional i MS Vista (potwierdzony podpisem Wykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp z siedzibą przy ulicy Wełniany Rynek 3 , pok. 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego,pok.12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Modernizacja kompleksów sportowo-rekreacyjnych na terenie placówek oświatowych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gorzowie Wielkopolskim oraz członków ich rodzin
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





