eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskAdm. 3/2011 - świadczenie usług ochrony osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Gdańsk: Adm. 3/2011 - świadczenie usług ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 20632 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adm. 3/2011 - świadczenie usług ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku ul. Srebrniki Założenia: Zamawiający przewiduje następującą obsadę osobową służb ochrony w obiektach Zamawiającego: 1. Budynek nr 17 - portiernia - obsada 1 osobowa, w dni robocze, soboty, niedzielę i świeta , godziny pracy 24 godz/ dobę 2. Patrol pieszy/ interwencyjny - obsada dwuosobowa, w dni robocze, soboty, niedzielę i świeta, godziny pracy 18.30 do 6.30 1) Do zakresu działania służby ochrony należy: a) ochrona obiektów , pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, b) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obszarów i obiektów Zamawiającego, c) ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, d) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie Zamawiającego i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. e) prowadzenie jawnych zewnętrznych i wewnętrznych obserwacji obiektów, celem przeciwdziałania występującym zagrożeniom; f) ujawnianie faktów dewastacji mienia Zamawiającego, g) przyjmowanie i zdawanie służby ochrony obiektów po dokonaniu sprawdzenia nienaruszalności zamknięć i plomb zabezpieczających poszczególne obiekty i odnotowywania tego faktu na portierni lub w książce dyżurów; h) wykonywania systematycznych obchodów terenu chronionego; i) przeprowadzanie interwencji na wezwanie portiera lub pracownika szpitala; j) informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na jego prawidłowe funkcjonowanie , w tym m.in. zabezpieczenie ppoż., awarie energetyczne, awarie sieci wodociągowej, gazowej, awarie innych urządzeń; k) bieżące prowadzenie dokumentacji służbowej w uzgodnionym zakresie/ prowadzenie książki dyżurów/ l) współdziałanie podczas wykonywania czynności ochronnych z kierownictwem zamawiającego oraz jego pracownikami; m) dbanie o czystość miejsca pełnienia służby, n) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji i materiałów uzyskanych podczas realizacji umowy m.in. dotyczących rozkładu pomieszczeń, stosowanych kodów dostępu, w trakcie obowiązywania umowy, jak i po jej zakończeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 roku Nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami) Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o załączoną do oferty koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia .realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4:.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.