Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Lgota Wielka: Remont budynku w celu przystosowania na Środowiskowy Dom Samopomocy w Krępie nr 23
Numer ogłoszenia: 206314 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lgota Wielka , ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie, tel. 044 6801381, fax. 044 6801777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku w celu przystosowania na Środowiskowy Dom Samopomocy w Krępie nr 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku po Szkole Podstawowej w Krępie nr 23 w celu przystosowania na Środowiskowy Dom Samopomocy.o pow. użytkowej 649,35m2 polegający na: remoncie dachu, wyburzenia, zamurowania ścian nośnych, naprawie tynków, malowaniu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, wymianie instalacji wewnętrznej wod.-kan., elektrycznej, przebudowie przyłącza wod.-kan. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł słownie: dziewięć tys.złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno-budowl;anej i legitymującej się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów o przynależności do tej Izby; - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadających uprawnienia budowlane w spec. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetyczxnych legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby; - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej i legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów o przynależności do tej Izby; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; -zakończyli w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wartości zamówienia min 600.000zł każda na obiektach o charakterze użyteczności publicznej, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, łącznie z tytułu odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż cena, którą wykonawca wskazał w formularzu ofertowym;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 12 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wskazana w pkt. 5.1. lit. c) 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego).W wykazie należy wskazać, co najmniej jedną robotę budowlaną spełniającą wymóg określony w pkt.5.1.lit.b)-zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wskazać co najmniej osoby o których mowa w pkt.5.1 lit.d)-zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w odniesieniu do osób o których mowa w pkt.5.1.lit.d) wykonawca dołączy określone przepisami Prawa Budowlanego(tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.118 ze zm.)uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę : a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lgota.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej
ul.Radomszczańska 60
97-565 Lgota Wielka
pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej ul.Radomszczańska 60 97-565 Lgota Wielka pokój nr 2 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Budowa oświetlenia na ul. Weteranów w Strzelinie
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi. Budowa sieci zewnętrznych
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.