Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Dębica: Zakup i dostawa mięsa dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
Numer ogłoszenia: 20622 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy, ul. 23 Sierpnia 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6809700, 6809703, faks 0-14 6809733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorząowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mięsa dwa razy w tygodniu po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Nazwa asortymentu Średnie miesięczne zużycie (w kg) Mięso wołowe b/k 20 Mięso łopatka wieprzowa b/k 100 Mięso karkówka b/k 75 Schab bez kości 75 Filety z kurczaka 50 Udka z kurczaka 80 Kurczaki 50 Wątroba wieprzowa 20 Mięso mielone 30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mięsny NOWY MAXPOL R.J. Kizior Sp.J., Brzeźnica 1, 39-207 Brzeźnica 1, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55497,75
Oferta z najniższą ceną: 55497,75 / Oferta z najwyższą ceną: 58127,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przemiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mięso jest dostawą ogólnie dostępną o ustalonych stadardach jakościowych a wartość zamówienia nie przekracza kwoty okręślonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8, dlatego zastosowano tryb zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Zawada - w ramach zadania "Budowa dróg dojazdowych D3 i D4 do terenów inwestycyjnych w Zawadzie".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa, rozbudowa, przebudowa ulic: Bojanowskiego, Wyrobka, Kochanowskiego, Rydla, Skłodowskiej, Reja, Grottgera w Dębicy"
- Zakup i dostawa laptopów wraz z systemem operacyjnym, akcesoriami oraz oprogramowaniem biurowym
- Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-03-052-071003 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 1312R (...)"
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka w Dębicy do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Modernizacja wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Dębicy mieszczącego się przy ul. Ratuszowej 2
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa żywnosci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rusinowie
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W OKRESIE IX-XII.2025 NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ W KALISZU POMORSKIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.