Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa, montaż oraz uruchomienie wielomodułowego uniwersalnego urządzenia laboratoryjnego do przygotowania i badań właściwości przetwórczych kompozycji polimerowych wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dwudniowym przeszkoleniem 3 osób w języku polskim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwr.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, www.pwr.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, www.pwr.wroc.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, www.pwr.wroc.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż oraz uruchomienie wielomodułowego uniwersalnego urządzenia laboratoryjnego do przygotowania i badań właściwości przetwórczych kompozycji polimerowych wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dwudniowym przeszkoleniem 3 osób w języku polskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Chemiczny Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż oraz uruchomienie wielomodułowego uniwersalnego urządzenia laboratoryjnego do przygotowania i badań właściwości przetwórczych kompozycji polimerowych wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dwudniowym przeszkoleniem 3 osób w języku polskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga takich dokumentów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji gospodarczej. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. muszą wykazać się: - co najmniej jedną dostawą aparatury do przetwórstwa tworzyw sztucznych o wartości minimum 100 tys. zł. (brutto), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie dokumentów określonych w opisie warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki o których mowa w pkt IV.4 SIWZ. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3 do SIWZ). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Pełny opis techniczny oferowanego urządzenia, wskazująca producenta oraz model, sporządzony na podstawie specyfikacji technicznej załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dokumentu autoryzacji od producenta do sprzedaży i serwisowania sprzętu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2,4,6 SIWZ: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wytrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu lub dokumentów oraz dokumentu określonego w pkt. VI ppkt 5 niniejszej SIWZ, zastąpić go należy dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego tego kraju. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2007, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komory klimatycznej typu pionowego do prowadzenia długoterminowych testów stabilności wg wytycznych ICH Q1A (R2) wraz z zest. komputerowym do monitorowania i analizowania danych z pracy komory
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do analizy behawioru oraz fenotypu zarodków, larw Danio pręgowanego i dorosłych ryb w podziale na 2 zadania KPO30
- Dostawa dyfraktometru rentgenowskiego - 1 szt.
- Dostawa układu do precyzyjnego rozcieńczania gazów w ramach zestawu aparaturowego do termicznej i jakościowej charakteryzacji materiałów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Akademia Czochralskiego - zakup aparatury badawczej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji- dostawa chromatografu jonowego wraz z wyposażeniem"
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





