Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Węgrów: Budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego
Numer ogłoszenia: 206071 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, faks 025 7922833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu dźwigowego wraz z dostawą i montażem dźwigu platformowego o konstrukcji samonośnej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo, łącznie z odbiorem dozorowym dla potrzeb Przychodni Rejonowo- Specjalistycznej w Węgrowie ul. Mickiewicza 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót stanowiących Załącznik Nr 2 Specyfikacji. Dźwig platformowy musi spełniać następujące parametry techniczne: 1.powierzchnia platformy dźwigu - 1100 x 1467 mm, 2.udźwig- 400 kg lub 4 osoby, 3.wysokość podnoszenia 3,42 m, 4.wysokość szybu- 5,62 m + wysokość dachu, 5.szyb o konstrukcji samonośnej o wymiarach zewnętrznych 1500 x 1600 mm, 6.ilość przystanków - 2, 7.drzwi przystankowe 900 x 2000 mm- 2 szt. aluminiowe oszklone, 8.prędkość dźwigu- 0,15m/s, 9.podświetlenie kasety sterującej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez ocenę. spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie powinna zawierać oferta: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 Specyfikacji. 2)Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany formularz - warunki gwarancji i serwisu Załącznik Nr 5 Specyfikacji. 4)Uprawnienia budowlane osoby przewidzianej na kierownika przedmiotu zamówienia , wraz z podpisanym oświadczeniem o podjęciu obowiązków kierownika stanowiący Załącznik Nr 3 Specyfikacji. 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1,zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 Specyfikacji. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 7) Uprawnienie do wykonywania montażu urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. 8) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych oświadczeń, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6 złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów
Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przebudowa drogi wewnętrznej będącą własnością gminy Liw w miejscowości Jartypory
- Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Starawieś ul. Kanałowa i ul. Węgrowska
- Modernizacja energetyczna budynku OSP w Węgrowie
- Remont instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie oraz remont sufitów segmentowych podwieszanych wraz z remontem zainstalowanego oświetlenia
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym z przyłączami w miejscowości Liw"
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.