eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wymiana rurociągów w szybach dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I:Wymiana kolektora DN 450 w szybie Kolejowy I. Część II:Wymiana rurociągu głównego odwadniania w szybie Staszic - DN 300 etap I. Część IIIDostawa i wymiana odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Bytom: Wymiana rurociągów w szybach dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I:Wymiana kolektora DN 450 w szybie Kolejowy I. Część II:Wymiana rurociągu głównego odwadniania w szybie Staszic - DN 300 etap I. Część III: Dostawa i wymiana odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego.
Numer ogłoszenia: 206009 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana rurociągów w szybach dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I:Wymiana kolektora DN 450 w szybie Kolejowy I. Część II:Wymiana rurociągu głównego odwadniania w szybie Staszic - DN 300 etap I. Część III: Dostawa i wymiana odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana rurociągów w szybach dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I:Wymiana kolektora DN 450 w szybie Kolejowy I. Część II:Wymiana rurociągu głównego odwadniania w szybie Staszic - DN 300 etap I. Część III: Dostawa i wymiana odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.30-3, 45.22.12.30-3, 45.22.12.50-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 7 700,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych 00/100) Część II: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Część III: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi porównywalnej z przedmiotem zmówienia o wartości minimum: Część I: 150 000,00 zł brutto, Część II: 160 000,00 zł brutto, Część III: 40 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zadania posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w zakresie : Części I i Części II : minimum 1 osobą dozoru Wykonawcy posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu o specjalności szybowej, minimum 1 osobą dozoru Wykonawcy posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby średniego dozoru ruchu o specjalności szybowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r (Dz.U.Nr.84 z 2002r) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, minimum 1 osobą do wykonywania kontroli jakości połączeń spawanych posiadającą przynajmniej pierwszy stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat wg. PN-EN 473, minimum 1 osobą do wykonywania połączeń spawanych posiadającą drugi stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat wg. PN-EN 473, pracownikami wykonującymi roboty szybowe posiadającymi stosowne uprawnienia zgodne z pkt. 5.29.2 Załącznika nr 4 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.06.2002r z poź. zm. ( Dz.U.nr 139 poz.1169). Części III : minimum 1 osobą dozoru Wykonawcy posiadającą stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu o specjalności szybowej, minimum 2 osobami dozoru Wykonawcy posiadającymi stwierdzenie kwalifikacji w zakresie średniego dozoru ruchu o specjalności szybowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r (Dz.U.Nr.84 z 2002r) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, minimum 1 osobą do wykonywania kontroli jakości połączeń spawanych posiadającą przynajmniej pierwszy stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat wg. PN-EN 473, minimum 1 osobą do wykonywania połączeń spawanych posiadającą drugi stopień kwalifikacji i odpowiedni certyfikat wg. PN-EN 473, pracownikami wykonującymi roboty posiadającymi stosowne uprawnienia adekwatne do zakresu wykonywanych prac tj. cieśli lub górnika, spawacza, ślusarza oraz obsługi urządzeń niezbędnych do wykonania zakresu prac. co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł dla każdej części. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. 3.5.1. SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA tj. wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 5. Kopie ważnych certyfikatów potwierdzających zgodność z systemu zarządzania jakością wystawiona przez jednostkę certyfikującą zgodnie z pkt. 3.5.2 SIWZ potwierdzone za zgodność z oryginałem . 6. Kopia ważnego uprawnienia do wykonywania urządzeń, remontów w klasie pierwszej zgodnie z pkt. 3.5.3 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wymiana kolektora DN 450 w szybie Kolejowy I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Kolejowy I: dostawa i wymiana 62m rur 18G2A fi 457x12,5, dostawa i wymiana 58m rur 18G2A fi 457x10, dostawa i wymiana 1 sztuk kompensatora na ciśnienie 2,5MPa, wykonanie i wymiana 2 sztuk rur wsporczych, dostawa i wymiana 7szt. obejm od podpór kierunkowych, dostawa i wymiana elementy złączne i uszczelnienia, regeneracja 2 sztuk kompensatorów, zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (trzema warstwami farby olejno-żywicznej do gruntowania przeciwrdzewnej i dwoma warstwami farby olejno-żywicznej nawierzchniowej wodnicowej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wymiana rurociągu głównego odwadniania w szybie Staszic - DN 300 etap I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Staszic: opracowanie technologii montażu nowego rurociągu głównego odwadniania DN300 wraz z konstrukcjami wsporczymi, prowadniczymi i kompensatorami w szybie Staszic od lunety nad poziomem 575m do podpory nr III zatwierdzonej przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego ZG Siltech Sp. z o.o., zakup i dostawa niezbędnej ilości nowego materiału ( rury, blachy, profile stalowe, kotwy, śruby itp.) w celu realizacji przedmiotowego zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonanie lub dostawa konstrukcji wsporczych rurociągu i konstrukcji rur wsporczych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonanie lub dostawa niezbędnej ilości kompensatorów i konstrukcji prowadzących zgodnie z dokumentacją techniczną, montaż nowego rurociągu głównego odwadniania DN300 wraz z konstrukcjami wsporczymi, prowadniczymi i kompensatorami w szybie Staszic od lunety nad poziomem 575m do podpory nr III, zakończenie rury wsporczej zabudowanej na podporze nr III połączeniem kielichowym oraz zabezpieczenie rurociągu przed zanieczyszczeniem, połączenie nowego rurociągu z istniejącym rurociągiem głównego odwadniania w lunecie nad poziomem 575m, rury DN300 wraz z konstrukcjami wsporczymi, prowadniczymi i kompensatorami przed zabudową w szybie należy zabezpieczyć antykorozyjnie oraz uzupełnić ubytki powłoki antykorozyjnej po zabudowie zgodnie z dokumentacją techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Dostawa i wymiana odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót do wykonania w szybie Witold I: Dostawę i wymianę odcinka rurociągu DN 400 w przecince do szybu Witold I od chodnika rurowego. tj.: Opracowanie przez wykonawcę projektu Techniczno - technologicznego i organizacyjnego na wykonywane prace. Dostawa niezbędnej ilości nowego materiału ( rury, blachy, profile stalowe, kotwy, śruby itp.) w celu realizacji przedmiotowego zadania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonanie lub dostawa konstrukcji, elementów wsporczych rurociągu w celu realizacji przedmiotowego zadania zgodnie z dokumentacją techniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.