eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlceodczynniki - 2/ZP/2007 dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium SP ZOZ w Siedlcach, ul. Starowiejska 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-05

POZYCJA 20599

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: odczynniki - 2/ZP/2007 dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium SP ZOZ w Siedlcach, ul. Starowiejska 15 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Anna Jastrzębska, Ewa Bohaterewicz, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483, e-mail: przetargi@spzoz-siedlce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz-siedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki - 2/ZP/2007 dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium SP ZOZ w Siedlcach, ul. Starowiejska 15. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Laboratorium SP ZOZ w Siedlcach, ul. Starowiejska 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa odczynników dla potrzeb Laboratorium SP ZOZ w Siedlcach, ul. Starowiejska 15 - 5 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Oświadczenie z art. 22 i 24 - Sprawozdanie finansowe - dokument w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. - Procedura wykonania badania - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 200.00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie załączonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymienione w punkcieII.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 11:05, siedziba Zamawiającego - Siedlce ul. Kilińskiego 29 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: paski testowe do moczu 11 parametrowe do aparatu Miditron Junior. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 opakowań a 100 testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: PCT-prokalcytonina - test półilościowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 200 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: HBsAg - metodą ELISA, jednostopniowa procedura wykonania testu, barwny wskaźnik nanoszonych odczynników, numer identyfikacyjny testu na obramowaniu mikropłytki, czułość analityczna nie niższa niż 0,060 ng/ml, zapewniona aplikacja do programu CPMS. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 7000 testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: Anty-HCV 4 generacji, metodą ELISA; faza stała opłaszczona białkami rekombinacyjnymi i syntetycznymi peptydami z regionu: core, NS3, NS4, NS4B, NS5A; wykrywający przeciwciała anty-HCV dla genotypów 1a, 1b, 2 i 3a; zapewniona aplikacja do programu CPMS, dokumentacja potwierdzająca IV generację testu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 2000 testów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: 1. Bufory kalibrujące do aparatu Corning 248 firmy Bayer pH=6,8 oraz pH=7,3 2. Płyny: płuczące, kondycjonujące, odbiałczające, do aparatu Corning 248 firmy Bayer 3. Strzykawki z heparyną litową liofilizowaną zbalansowaną jonami wapnia wraz z nasadką z filtrem o pojemności - 1 ml, z ręcznym przesuwem tłoka, do aparatu Corning 248 firmy Bayer, 4. Kapilary z heparyną litową liofilizowaną, do pomiaru pH/gazometrii, o poj. 100ul do aparatu Corning 248 firmy Bayer. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: 10800 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.