Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i kiszonych, owoców i ziemniaków, do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV artykuły z grupy 011 i 153. Postępowanie numer 5/Ż/2008
Numer ogłoszenia: 205888 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, fax. 087 5650328.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.sw.gov.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i kiszonych, owoców i ziemniaków, do Aresztu Śledczego w Suwałkach - wg kodu CPV artykuły z grupy 011 i 153. Postępowanie numer 5/Ż/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- warzywa świeże i owoce 1) burak ćwikłowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 5060 kg 2) Marchew, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 8650 kg 3) Cebula klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 6200 kg 4) Kapusta czerwona, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 2570 kg 5) Pietruszka korzeń, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 580 kg 6) Por, klasa I, workowany, opak. jed. max. 20 kg - 300 kg 7) Seler korzeniowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 1500 kg 8) kapusta pekińska - klasa I, op. Jed. Max. 30 kg - 2700 kg 9) rzodkiew biała, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 2700 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 3800 kg Część II - warzywa kiszone 1) Kapusta kiszona, klasa I, opakowanie wiaderko max.20kg - 2350 kg 2) Ogórek kiszony, klasa I, opakowanie wiaderko, max. 20 kg - 1260 kg Część III - ziemniaki 1) Ziemniaki, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg - 54500kg Część IV -kapusta biała 1) Kapusta biała, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 8100 kg Część V - papryka 1) papryka - słodka, zielona, klasa I, op. jed. Max. 5 kg - 500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych., 2. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wymaga się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający ma prawo żądać oryginału lub poświadczonej notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli nie może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę, której reprezentacja nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy dołączyć również dokument upoważniający tę osobę do podpisy. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje to wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 3). Oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 01 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn.zm) (zał. Nr. 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
16-400 Suwałki
ul. Wojska Polskiego 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy 16-400 Suwałki ul. Wojska Polskiego 29 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- warzywa świeże i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) burak ćwikłowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 5060 kg 2) Marchew, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 8650 kg 3) Cebula klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 6200 kg 4) Kapusta czerwona, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 2570 kg 5) Pietruszka korzeń, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 580 kg 6) Por, klasa I, workowany, opak. jed. max. 20 kg - 300 kg 7) Seler korzeniowy, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 1500 kg 8) kapusta pekińska - klasa I, op. Jed. Max. 30 kg - 2700 kg 9) rzodkiew biała, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 2700 kg 10) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 3800 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - warzywa kiszone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kapusta kiszona, klasa I, opakowanie wiaderko max.20kg - 2350 kg 2) Ogórek kiszony, klasa I, opakowanie wiaderko, max. 20 kg - 1260 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ziemniaki, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg - 54500kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV -kapusta biała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kapusta biała, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 8100 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - papryka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) papryka - słodka, zielona, klasa I, op. jed. Max. 5 kg - 500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.