Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Czemierniki: Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,
w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 205815 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czemierniki , ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, woj. lubelskie, tel. 0-83 3513003 w. 22, fax. 0-83 3513031.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.czemierniki.netbip.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) samochodu 9-cio osobowego (8+1) typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim. Samochód powinien spełniać co najmniej aktualne wymogi techniczne określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami) oraz następujące warunki: -silnik wysokoprężny spełniający normy emisji substancji ,szkodliwych EURO IV o pojemności do 2500 cm?,- moc minimum 110 KM, - obrotomierz elektroniczny,- rozstaw osi minimum 3 400 mm,- napęd na oś tylną, - długość pojazdu nie większa niż 5 400 mm,- fotele w układzie: fotel kierowcy i podwójny fotel koło kierowcy; trzyosobowy fotel w I rzędzie ze składanym fotelem zewnętrznym (z prawej strony); trzyosobowy fotel w II rzędzie. Oparcia trzyosobowych foteli z możliwością regulacji i przesuwu wzdłuż osi pojazdu,- wspomaganie układu kierowniczego,- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),- system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przy przyspieszaniu (ASR lub podobny),- system stabilizacji toru jazdy (ESP),- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,- bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa kierowcy,- czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa,- zagłówki z regulacją wysokości,- nadwozie całkowicie przeszklone, szyby termoizolacyjne,- trzecie światło STOP, - ogrzewana tylna szyba z wycieraczką i spryskiwaczem,- światło przeciwmgielne z tyłu,- reflektory przednie halogenowe, - dodatkowy wymiennik ciepła w przestrzeni pasażerskiej,- oświetlenie przedziału pasażerskiego,- podłoga antypoślizgowa,- pełna tapicerka kabiny kierowcy i części pasażerskiej,- drzwi boczne przesuwane z prawej strony,- tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone, - roleta części bagażowej z siatką oddzielającą, - zabezpieczenie przed kradzieżą- immobiliser,- klimatyzacja z regulacją manualną,- najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego,- stanowisko dla 1 wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim),- kolor nadwozia wiśniowy, bordowy lub podobny,- oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe),- samochód powinien posiadać Homologację Ministerstwa Infrastruktury jako samochód osobowy 9-cio miejscowy,- komplet 4 sztuk opon zimowych,- instalacja radiowa z czterema głośnikami oraz z radioodtwarzaczem CD, - dywaniki gumowe - cały samochód..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. a) Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. b) Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia, dysponować potencjałem technicznym. c) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem, z odpowiednimi uprawnieniami i zdolnym do wykonywania zamówienia. 2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia. 3. Wykonawca musi podjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, który podano w projekcie umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie: 4.1. Każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 4.2. W odniesieniu do warunków niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji finansowej, o których mowa w pkt. 1-4 - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. 4.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Nie spełnianie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1-5 spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg. załącznika nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawcy (przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy): 2.1. Informacja ogólna o Wykonawcy wg. Załącznika nr 2. 2.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg. wzoru dołączonego do Specyfikacji stanowiącego Załącznik nr 3. 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czemierniki.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czemierniki
ul. Zamkowa 9
21-306 Czemierniki
pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czemierniki ul. Zamkowa 9 21-306 Czemierniki pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.10.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.