Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-06
Gdańsk: Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego STEŚ układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego.
Numer ogłoszenia: 205791 - 2013; data zamieszczenia: 06.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego STEŚ układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego STEŚ układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego. Zakres opracowania STEŚ obejmować będzie weryfikację danych wyjściowych wraz z wykonanymi dotychczas opracowaniami ww. zakresie tematycznym w kontekście bieżących potrzeb i uwarunkowań, opracowanie niezbędnych analiz pomocniczych, opracowań, badań, symulacji itp., w tym: analizy przebiegu trasy pod kątem możliwości terenowych, technicznych, ekonomicznych, spodziewanych efektów, minisymulacji ruchu wraz z prognozami ruchu, analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego i audytem bezpieczeństwa ruchu drogowego, analizy ekonomicznej do podjęcia decyzji w sprawie zakresu i ramowego harmonogramu realizacji zadania oraz wskazania zasad i możliwości etapowania zadania, określenie uwarunkowań formalno-prawnych realizacji zadania z uwzględnieniem etapowania, określenie szacunkowego kosztu realizacji zadania na podstawie wskaźników z uwzględnieniem etapowania, opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego przedsięwzięcia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15000
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 opracowania w zakresie studiów i analiz techniczno-ekonomiczno-środowiskowych (STEŚ) dla układu drogowego lub wykonaniem po 1 opracowaniu tematycznym wynikającym z całościowego przedmiotu zamówienia (układ drogowy) kolejno: studium techniczne, ekonomiczne i środowiskowe. Dodatkowe punkty 25 pkt za każdy wykonany całościowo (STEŚ układu drogowego) lub 5 pkt za każde cząstkowe opracowanie z zakresu ekonomicznego, technicznego lub środowiskowego. Max. 75 pkt za wykazane doświadczenie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie minimum 1 wykonawca musi spełnić ten warunek. Dodatkowe doświadczenie podlegające punktacji może być wykazywane wspólnie przez wykonawców. Po 1 punkcie za każde 100tys zł brutto wartości opracowania (STEś)- max 20 pkt. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości oddzielnych opracowań w przypadku wykonania ich do opracowania całościowego zamówienia (kolejno studium techniczne, ekonomiczne i środowiskowe) Po 1 pkt za każde 5 km długości trasy zasadniczej (drogi głównej), którego dotyczyło opracowanie - max. 5 pkt. W przypadku wykonawców korzystających z potencjału innych podmiotów użyczone doświadczenie może służyć tylko do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zabrania się wykazywania użyczonego potencjału na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w przypadku gdy wykonawca posiada własne doświadczenie. W zakresie wykazanych wartości do oceny będą przyjmowane pełne kilometry długości dróg.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wskaże: A. dla rozwiązań z zakresu branży drogowej - co najmniej 1 projektanta i 1 sprawdzającego posiadających uprawnienia do projektowania dróg i wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1 opracowania obejmującego studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe lub koncepcję programowo-przestrzenną lub projekt budowlany i wykonawczy dla drogi publicznej co najmniej klasy Z, gdzie długość przynajmniej jednego projektowanego odcinka wyniosła minimum 1 km, B. dla rozwiązań z zakresu branży obiekty inżynierskie - co najmniej 1 projektanta i 1 sprawdzającego posiadających uprawnienia w projektowaniu obiektów inżynierskich i wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1 opracowania obejmującego studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe lub koncepcję programowo-przestrzenną lub projekt budowlany i wykonawczy dla drogi publicznej co najmniej klasy Z, gdzie długość przynajmniej jednego obiektu inżynierskiego wyniosła minimum 50 m, C. dla rozwiązań z zakresu infrastruktury podziemnej - co najmniej 1 projektanta i 1 sprawdzającego posiadających uprawnienia w projektowaniu instalacji telekomunikacyjnych i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1 opracowania obejmującego koncepcję programowo-przestrzenną lub projekt budowlany i wykonawczy dla drogi publicznej co najmniej klasy Z D. dla rozwiązań z zakresu infrastruktury podziemnej - co najmniej 1 projektanta i 1 sprawdzającego posiadających uprawnienia w projektowaniu instalacji obejmującej sieci, instalacje i urządzenia: wodociągowe i kanalizacyjne, cieplne, wentylacyjne, gazowe, i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1 opracowania obejmującego koncepcję programowo-przestrzenną lub projekt budowlany i wykonawczy dla drogi publicznej co najmniej klasy Z, o łącznej długości sieci kanalizacji deszczowej minimum 1 km, E. dla rozwiązań z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 projektanta i 1 sprawdzającego posiadających uprawnienia w projektowaniu instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i wykaże się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 1 opracowania obejmującego koncepcję programowo-przestrzenną lub projektu budowlanego i wykonawczego dla drogi publicznej co najmniej klasy Z, o łącznej długości oświetlonych odcinków drogi długości minimum 1 km.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaże się uzyskaniem sumy przychodu netto ze sprzedaży produktów i usług w okresie ostatnich 3 lat obrotowych nie mniejszym niż 6 mln. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału jeżeli w wyniku przyznanych punktów liczbą wykonawców będzie większa niż 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz zostanie przekazana zaproszonym wykonawcom..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Pok. 25 bud.B. ZDiZ Gdńsk..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktów:Sławomir Piotrowski tel.(58)52-44-625.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup podłoży bakteriologicznych oraz krążków i pasków nasączonych antybiotykami do oznaczania antybiogramów metodą dyfuzyjno-krążkową dla UCK.
- Remont pomieszczeń obiektu Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej (budynek nr 70) przy Al. Zwycięstwa 12 w Gdańsku
- Prace instal w zakresie demo istniej agregatów wody lod wraz z sekc chłodniczymi central oraz montaż nowych agreg chłod w tym sekcji chłod dla istnie central w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Remont Sali Obsługi Klienta, ul. Kołobrzeska 43, Gdańsk dla Drugiego i Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Wydziału ICE
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego pn. "Zastosowanie sferycznego druku 3D do stworzenia wielowarstwowego hydrożelowego modelu skórnego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
- Piotrowice Świdnickie III - droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalenia gruntów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.