eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU NOSP, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH ORAZ NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW WARSZTATOWYCH 98/ZP/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Zgierz: DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU NOSP, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH ORAZ NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW WARSZTATOWYCH 98/ZP/13
Numer ogłoszenia: 205569 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU NOSP, MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW KONSERWACYJNYCH ORAZ NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW WARSZTATOWYCH 98/ZP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 98/ZP/13) jest zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP ( zad. nr 1,2,3,4,5,6,7), materiałów i środków konserwacyjnych ( zad. nr 8,9), narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania ( zad. nr 10,11,12,13). Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3, 42.65.20.00-1, 38.29.60.00-6, 42.12.34.00-1, 30.19.76.30-1, 42.91.33.00-2, 44.51.10.00-5, 35.10.00.00-5, 09.21.00.00-4, 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 09.21.16.30-6, 09.22.11.00-5, 24.91.00.00-6, 42.65.20.00-1, 43.83.00.00-0, 44.51.10.05-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz, bud. 1, pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3, 38.29.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa technicznych środków materiałowych do sprzętu NOSP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3, 38.29.60.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa materiałów i środków konserwacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i środków konserwacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa materiałów i środków konserwacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i środków konserwacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa narzędzi i przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.