eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Przemyśl: Dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 205044 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty zamówienia są dostawy odczynników, materiałów, testów do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I: Materiały, odczynniki i dzierżawa zestawu sprzętu do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej mikrometodą żelową, Pakiet II: Odczynniki i materiały do automatycznego analizatora parametrów krytycznych (równowaga kwasowo-zasadowa, hemoglobina, hematokryt, elektrolity, glukoza, mleczany) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych, Pakiet III: Materiały jednorazowego użycia i sprzęt pomocniczy do badań laboratoryjnych, Pakiet IV: Odczynniki i materiały do oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.4) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że asortyment będący przedmiotem zamówienia, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy odpowiada, co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Certyfikat CE (dla każdej pozycji asortymentowej w zakresie Pakietów I-VI). 3. Certyfikat ISO 9001 na produkcje oferowanych wyrobów (dla każdej pozycji asortymentowej w zakresie Pakietów I, II, III). 4. Pisemne raporty z oceną wyników, które Wykonawca uzyskał w każdej edycji kontroli zewnątrzlaboratoryjnej, w której uczestniczył (dotyczy Pakietu I poz. nr 9 tabela A). 5. Przykładowy certyfikat uczestnictwa w zaoferowanym programie kontroli zewnątrzlaboratoryjnej(dotyczy Pakietu I poz. nr 9 tabela A). 6. Dokumenty potwierdzające, iż oferowane produkty są wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro (IVD) i posiadają wszelkie wymagane prawem wpisy Rejestru Wyrobów Medycznych oraz niezbędne certyfikaty (dotyczy materiałów i odczynników w zakresie Pakietu I). 7. Pozytywna opinia jednostki notyfikowanej w Polsce na oferowane materiały, odczynniki i sprzęt (opinia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie) (dotyczy materiałów i odczynników w zakresie Pakietu I). 8. Ulotki bądź nazwy klonów wykazujące obecność odczynnika klonu Anty - D wykrywającego kategorię DVI (dotyczy Pakietu I pozycji nr 6 tabela A). 9. Ulotki bądź nazwy klonów wykazujące obecność klonu Anty - D niewykrywającego kategorii DVI (dotyczy Pakietu I pozycji nr 7 tabela A). 10. Ulotki opisujące produkt i metodykę wykonania badania dla wszystkich pozycji, gdzie występują mikrokarty (dotyczy Pakietu II). 11. Oryginalne ulotki sprzętu w języku polskim celem potwierdzenia spełnienia wymogów granicznych (dotyczy Pakietu I). 12. Katalogi/Foldery firmowe oferowanego aparatu potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w Rozdziale 3 SIWZ. W przypadku gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu/folderze firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez wykonawcę w Rozdziale 3 do SIWZ, lub oferowany aparat nie posiada katalogów/folderów, wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadanie przez oferowane urządzenie tych parametrów; w przypadku gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta aparatu potwierdzające, że oferowany aparat posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez wykonawcę w Rozdziale 3 do SIWZ. (dotyczy Pakietu I, II i IV)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć po jednej próbce z następujących pozycji asortymentowych, wymienionych w załączniku Nr 3.3 do SIWZ: 6, 8, 24, 25, 31, 35. Próbki należy złożyć wraz z ofertą w terminie złożenia ofert. Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać: oznaczenie prowadzonego postępowania, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, ilość. Do wykazu próbek należy dołączyć kserokopię etykiety opakowania handlowego, pozwalającą na pełną identyfikację wyrobów. Próbki winne być opisane numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W przypadku, gdy ze względu na specyfikę danego asortymentu, brak jest takiego opakowania, Wykonawca winien przedłożyć próbkę w takiej ilości, która pozwoli na sprawdzenie przez Zamawiającego właściwości i jakości oferowanego asortymentu. Dostarczone próbki, z zastrzeżeniem art. 97 ust. 2 ustawy Pzp., nie podlegają zwrotowi. Wzór wniosku o zwrot próbek, zgodnie z w/w artykułem, stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Dostarczone próbki, w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy nie będą zaliczone na poczet przyszłych dostaw. Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do tych podmiotów następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały, odczynniki i dzierżawa zestawu sprzętu do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej mikrometodą żelową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów, odczynników i dzierżawa zestawu sprzętu do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej mikrometodą żelową. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT):28000,00/38000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki i materiały do automatycznego analizatora parametrów krytycznych (równowaga kwasowo-zasadowa, hemoglobina, hematokryt, elektrolity, glukoza, mleczany) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i materiałów do automatycznego analizatora parametrów krytycznych (równowaga kwasowo-zasadowa, hemoglobina, hematokryt, elektrolity, glukoza, mleczany) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 51000,00-61000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały jednorazowego użycia i sprzęt pomocniczy do badań laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów jednorazowego użycia i sprzętu pomocniczego do badań laboratoryjnych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 10000,00-20000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin ważności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki i materiały do oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i materiałów do oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 48000,00-58000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin ważności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.