Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Krasnystaw: Montaż instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krasnymstawie oraz w budynku filii DPS w Ostrowie Krupskim
Numer ogłoszenia: 205021 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, fax. 0 82 576 10 84.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krasnymstawie oraz w budynku filii DPS w Ostrowie Krupskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krasnymstawie oraz w budynku filii DPS w Ostrowie Krupskim. Zamawiający dokonuje podziału zamówienie na dwie części i dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych. Część I - Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krasnymstawie. Część II - Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku filii DPS w Ostrowie Krupskim. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie odrębne oferty na każdą z części zamówienia. Zakres prac obejmuje między innymi: przebijanie otworów; montaż korytek instalacyjnych; wykonanie bruzd, układanie przewodów kabelkowych, zaprawianie i malowanie bruzd; montaż gniazd i czujek pożarowych, montaż ROP-ów i sygnalizatorów dźwiękowych; montaż, programowanie, uruchomienie i testowanie centrali SSP; pomontażowe pomiary linii. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawierają odrębne dla każdej Części Przedmiary Robót. Wymagania techniczne, jakościowe i organizacyjne w zakresie prowadzonych robót zawierają odrębne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ze względu na specyficzny rodzaj instalacji - ochrona osób i mienia - Zamawiający dołącza do SIWZ Schematy Blokowe dla obu odrębnych systemów. Zamawiający udostępnia dokumentację projektową do wglądu w swojej siedzibie. Kompletne Projekty Wykonawcze Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji poszczególnych zadań (Części zamówienia). Zamontowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania STWiORB i Projektu Wykonawczego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia. 6) akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej jednej roboty budowlanej w takim samym przedmiocie (patrz CPV) o wartości netto: dla Części I - 130000,00 zł (sł.: Sto trzydzieści tysięcy zł netto) dla Części II - 40000,00 zł ( sł.: Czterdzieści tysięcy zł netto) Wykaz ( Załącznik nr 2 ) winien zawierać określenie inwestora, datę zakończenia robót, krótki opis zakresu robót, wartość netto robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należytą jakość i terminowość wykonanych prac. 3) Wykazu osób ( Załącznik nr 5 ), którymi Wykonawca dysponuje, o odpowiednich kwalifikacjach, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: ? Co najmniej jedna osoba posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z pózn. zm. ) ? Co najmniej dwie osoby posiadające licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, zgodnie z wymogami w/w ustawy. ? Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, uprawniona do pełnienia funkcji kierownika budowy, będąca członkiem P.I..I..B. Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio kserokopie licencji, uprawnień budowlanych, zaświadczenia o przynależności do P.I..I..B. . 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 4) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją, wzorem umowy i akceptacji ich bez zastrzeżeń i uwag - Załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku Domu Pomocy Społecznej w Krasnymstawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi: przebijanie otworów; montaż korytek instalacyjnych; wykonanie bruzd, układanie przewodów kabelkowych, zaprawianie i malowanie bruzd; montaż gniazd i czujek pożarowych, montaż ROP-ów i sygnalizatorów dźwiękowych; montaż, programowanie, uruchomienie i testowanie centrali SSP; pomontażowe pomiary linii. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawierają odrębne dla każdej Części Przedmiary Robót. Wymagania techniczne, jakościowe i organizacyjne w zakresie prowadzonych robót zawierają odrębne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku filii DPS w Ostrowie Krupskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi: przebijanie otworów; montaż korytek instalacyjnych; wykonanie bruzd, układanie przewodów kabelkowych, zaprawianie i malowanie bruzd; montaż gniazd i czujek pożarowych, montaż ROP-ów i sygnalizatorów dźwiękowych; montaż, programowanie, uruchomienie i testowanie centrali SSP; pomontażowe pomiary linii. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawierają odrębne dla każdej Części Przedmiary Robót. Wymagania techniczne, jakościowe i organizacyjne w zakresie prowadzonych robót zawierają odrębne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- "Przebudowa mostu na rzece Siennica wraz z dojazdami w ramach rozbudowy drogi powiatowej Nr 3134L Siennica Nadolna - Siennica Królewska Mała od km 4+330 do km 5+534,90"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inw. pn.: "Przebudowa ulicy Piłsudskiego Nr 3121L w Krasnymstawie od km 0+387 (ul. Konopnickiej) do km 1+101 (ul. Graniczna) o dł. 0,714 km"
- Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2025/2026
- zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia do pracowni zawodowych
- "Dostawa warzyw świeżych, ziemniaków i owoców"(9.2025)
- Zakup aparatów RTG do poradni specjalistycznych w SPZOZ w Krasnymstawie
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Budowa szatni z zapleczem sanitarnym przy boisku sportowym w m. Stradomia Wierzchnia
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- Wykonanie robót remontowych wytypowanych pomieszczeń mieszkalnych w budynkach mieszkalnych PW przy ul.: Nowowiejskiej 12/18, Waryńskiego 6 i Waryńskiego 8 w W-wie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.