eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa sonaru opuszczanego do przeszukania okrężnego z możliwością pracy w wariancie przeszukiwania sektorowego do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Gdynia: Dostawa sonaru opuszczanego do przeszukania okrężnego z możliwością pracy w wariancie przeszukiwania sektorowego do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 204820 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sonaru opuszczanego do przeszukania okrężnego z możliwością pracy w wariancie przeszukiwania sektorowego do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sonaru opuszczanego do przeszukania okrężnego z możliwością pracy w wariancie przeszukiwania sektorowego wraz z odpowiednim wyposażeniem programowym i sprzętowym do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Kody CPV 33211300-5. 1. Wymagania ogólne i techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: Sonar, wyłącznie fabrycznie nowy, musi: - mieć możliwość opuszczania i prowadzenia pracy w wariancie statycznym (z pokładu zakotwiczonej jednostki pomiarowej, opuszczania z nabrzeża portowego lub pomostu, po zamontowaniu na specjalnej podstawie umieszczonej na dnie) oraz dynamicznym przy niewielkiej prędkości przemieszczania do 1,5 węzła. - zapewniać możliwość uzyskiwania obrazów sonarowych (sonogramów) wysokiej rozdzielczości; - posiadać wbudowany kompas magnetyczny, którego wskazania muszą być zobrazowane na ekranie operatora sonaru; - posiadać zdolność do mechanicznego przemieszczania głowicy z przetwornikiem o kąt równy, co najmniej 0,225°; - pracować z sygnałem hydroakustycznym o częstotliwości 675 kHz; - posiadać możliwość pracy w trybie przeszukiwania okrężnego 360° z możliwością pracy sektorowej i wyboru kierunku oraz wartości sektora. Wybór jakiejkolwiek z tych opcji musi być oparty na działaniu programowym a nie mechanicznym; - posiadać obudowę wykonaną w całości z materiałów niekorodujących o kształcie opływowym. Korpus (obudowa) musi zapewnić szczelność i chronić układy elektroniczne minimum do głębokości 130 metrów; - pracować w oparciu o zasilanie elektryczne dostarczane przez agregat o mocy 700W i o standardowym napięciu sieciowym stosowanym w Polsce. Ciężar samego sonaru bez kabloliny nie powinien przekraczać wartości 10 kg (na powietrzu). Ponadto zamawiany sonar musi także: - być wyposażony w dwa odcinki kabloliny - dłuższy o długości, co najmniej 60m max 80m i krótszy o długości, co najmniej 15m max 20m. Obie kabloliny muszą być wyposażone w oryginalny system przeniesienia naprężenia kabloliny (tzw. oplot lub równorzędny); - być wyposażony w klucz sprzętowy z zabezpieczeniem zapewniającym dodatnią pływalność klucza w przypadku jego upadku do wody oraz wykorzystujący podłączenie USB 2.0; - zapewniać możliwość wykorzystania go w takich działaniach jak: inspekcje podwodne, monitorowanie nurków, badanie i poszukiwanie rzeczy zagubionych znajdujących się w toni wodnej lub na powierzchni dna. Oprogramowanie sonaru (najnowsza dostępna u producenta wersja) musi być oprogramowaniem w pełni zintegrowanym z sonarem, bez konieczności dokonywania jakichkolwiek przeróbek sprzętowych lub programowych), musi być oparte na systemie operacyjnym Windows XP lub Vista i musi umożliwiać: wymiarowanie celu podwodnego (dł., szer., wys.) bezpośrednio na ekranie operatora sonaru zarówno podczas pracy sonaru jak i w tzw. post-processingu, zmianę wzmocnienia sygnału hydroakustycznego, zmianę zakresu pomiarowego, wprowadzanie i uwzględnianie przez sonar prędkości rozchodzenia się dźwięku w wodzie, współpracę z odbiornikiem GPS/DGPS wykorzystując, co najmniej protokół transmisji NMEA 0183, wyświetlanie informacji o pozycji geograficznej zlokalizowanych celów i tworzenie mapki sytuacyjnej bazującej na odwzorowaniu UTM z możliwością wyboru dowolnej strefy i odwzorowaniu Mercatora, określanie odległości w [m] oraz kierunku pomiędzy dwoma dowolnie wybranymi punktami zobrazowania oraz rejestrację danych z możliwością wyboru przez operatora sonaru miejsca zapisu, możliwość odtwarzania zapisanych danych w ramach tzw. post-processingu, zmianę wartości kątowej sektora przeszukiwania oraz określania jego kierunku. Musi być także zapewniona możliwość tworzenia plików georeferencyjnych. Wszystkie podłączenia do komputera sterującego muszą być realizowane za pomocą łącza USB 2,0. Zestaw sonaru i oprogramowania musi być zestawem przenośnym i możliwym do zastosowania zarówno na małych jednostkach pływających jak i z nabrzeża portowego lub pomostu. Do zamawianego sonaru musi być dołączona także linka asekuracyjna odpowiadająca długością wartości dłuższej kabloliny. Preferowana pływająca z bębnem do nawijania. 2. Informacje dodatkowe Wykonawca powinien zapewnić, co najmniej roczny program wsparcia i konserwacji obejmujący dostawę oraz wymianę części, które uległy awarii. Okres gwarancyjny zestawu musi wynosić minimum 1 rok. Ponadto wymagane jest: A) Dostarczenie sonaru wraz z mocowaniem i osłonką wykonaną z materiałów amagnetycznych (np. tworzywo sztuczne), które musi zapewniać: 1. Ochronę ruchomej części głowicy sonaru (anteny obrotowej z przetwornikiem) przed uderzeniami mechanicznymi podczas opuszczania sonaru - ochrona przed uderzeniem o dno lub burtę jednostki pomiarowej oraz podczas transportu - ochrona przed uszkodzeniem. Dopuszcza się wykonanie jednej osłony spełniającej jednocześnie oba wymagania dotyczące ochrony lub osobne rozwiązania - jedno na czas pracy z sonarem i drugie - na czas jego transportu. 2. Bezpieczne przeniesienie naprężenia kabloliny oraz stwarzać możliwość opuszczania i podnoszenia sonaru z wykorzystaniem linki asekuracyjnej. Konstrukcja mocowania i osłony powinna zapewniać możliwość wielokrotnego montażu i demontażu, bez konieczności używania specjalnych środków i narzędzi. B) Dostarczenie bryzgoszczelnej skrzyni (walizki) np. typu Pelicase wyposażonej w rączkę i kółeczka transportowe umożliwiającej transport całego zestawu z/do miejsca prac oraz bezpieczne przechowywanie zestawu w okresach pomiędzy pomiarami. Dopuszcza się możliwość zaoferowania jednej dużej lub dwóch mniejszych takich skrzyń (walizek). WARUNKI DOSTAWY: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni po uzgodnieniu z Zamawiającym. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany udokumentować równoważność zaproponowanych produktów innych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie elementy zaoferowane jako równoważne pod względem jakościowym, funkcjonalnym i technicznym będą uwzględniane tylko jeżeli wykonawca wykaże ich równoważność przed AMW Gdynia na podstawie załączonej do oferty dokumentacji (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Pzp) sporządzonej przez uprawnione jednostki wymienione w Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§.3 ust.1 pkt.2) lub dokumentacji sporządzonej przez inne organy lub podmioty uprawnione do certyfikacji na postawie odrębnych przepisów. 3) Termin wykonania zamówienia. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie: 40 dni od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.13.00 - Sonary Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.30.00 - Sonary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia zamienników równoważnych z produktem oryginalnym. Wykonawca jest zobowiązany wykazać że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert - podstawa prawna art. 30 ust. 5 PZP UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany udokumentować równoważność zaproponowanych produktów innych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie elementy zaoferowane jako równoważne pod względem jakościowym, funkcjonalnym i technicznym będą uwzględniane tylko jeżeli wykonawca wykaże ich równoważność przed AMW Gdynia na podstawie załączonej do oferty dokumentacji (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Pzp) sporządzonej przez uprawnione jednostki wymienione w Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§.3 ust.1 pkt.2) lub dokumentacji sporządzonej przez inne organy lub podmioty uprawnione do certyfikacji na postawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 3), 3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1). 4. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. warunki gwarancji i serwisu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. W wersji papierowej (25 PLN) odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego bądź za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:00, miejsce: AMW, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna, czynna w godz. 07:45-10:00 i 13:00-15:15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.