eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Płock: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 204741 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, faks 024 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład dostawy wchodzą: 1) Zestaw komputerowy (sztuk 12) z system operacyjnym Microsoft Windows 7 Professional PL; Dołączone wyposażenie: klawiatura, mysz. 2) Monitor (sztuk 11) 3) Pendrive (USB Flash) (sztuk 4) 4) Laptop typ I (sztuk 1) 5) Laptop II (sztuk 4) 6) Ręczny czytnik kodów kreskowych (sztuk 1) 7) Napęd DVD-R zewnętrzny (sztuk 6) 8) Projektor multimedialny (sztuk 2) 9) Program CorelDraw X4 Graphics Suite Small Business PL (sztuk 1) 10) Sieciowy serwer plików (sztuk 3) 11) Dysk twardy 3,5 SATA II 1,5 TB (sztuk 6) 12) Program ADOBE Creative Suite 4 Web Premium WIN PL (sztuk 1) Licencja komercyjna (sztuk 1) 13) Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP AE + 1 nośnik (licencja na 16 stanowisk) Wersja edukacyjna 14) Mysz optyczna (sztuk 50) 15) Drukarka atramentowa (sztuk 1) 16) Drukarka laserowa mono (sztuk 3) 17) Dysk 1,8 PATA (sztuk 1) 18) Drukarka do legitymacji elektronicznej (sztuk 3) 19) Pamięć RAM (sztuk 20) 20) Bezprzewodowy pilot do prezentacji (sztuk 10) 21) Dysk twardy 3,5 SATA 2TB (sztuk 10) 22) Dysk twardy 3,5 SATA 500 GB (sztuk 10) 23) Dysk twardy 2,5 SATA 500 GB (sztuk 4) 24) Obudowy (sztuk 5) 25) Głośniki 2.0 (sztuk 4) 26) Mikrofon (sztuk 4) 27) Karta graficzna (sztuk 8) 28) Listwy zasilające (sztuk 20) 29) Płyty CD (1 opakowanie) 30) Płyty DVD (1 opakowanie) 31) Płyta główna (sztuk 4) 32) Karty e-sata pod pci-e (sztuk 4) 33) Obudowy do dysków 2,5 (sztuk 4) 34) Powietrze Sprężone (sztuk 40) 35) Pianki do czyszczenia LCD (sztuk 20) 36) Ścierka (sztuk 20) 37) Router Adsl z wifi (sztuk 3) 38) Access Point (sztuk 10) 39) Skrętka kat 6e (sztuk 1) 40) Karta wifi - pod pci (sztuk 5) 41) Karta wifi - pod USB (sztuk 5) 42) Gniazda sieciowe natynkowe (sztuk 15) 43) Tester okablowania sieciowego (sztuk 2) 44) Kable SATA kątowe (sztuk 20) 45) Przejście z Molex na SATA (sztuk 20) 46) UPS (sztuk 2) 47) Stacja dokująca na dysk (sztuk 2) 48) Klawiatura USB (sztuk 10) 49) Klawiatura PS2 (sztuk 10) 50) Pasta termiczna (sztuk 3) 51) Torba do projektora (sztuk 1) 52) ABBYYFineReader 10 Professional EDU PL (sztuk 12) 53) USB over IP (sztuk 1) 54) Zasilacz (sztuk 6) 55) Napęd DVD-R wewnętrzny (sztuk 10) 56) Tusze do drukarki z pozycji 15 (3 komplety) 57) Toner do drukarki z pozycji 16 (9 sztuk) 58) Tonery do drukarki Lexmark c544dn (4 komplety).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.71.40 - Płyty główne 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego 48.72.00.00 - Pakiety oprogramowania do kodów kreskowych 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000, 00 zł brutto.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje w załączniku - nie dotyczy. 2. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz cenowy, w oparciu o załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Opis techniczny proponowanych urządzeń komputerowych i materiałów eksploatacyjnych (w tym tusze i tonery), w którym należy podać pełną nazwę handlową przedmiotu zamówienia, a w przypadku komputerów, monitorów, laptopów, drukarki i projektora multimedialnego, dodatkowo szczegółowe dane techniczne. 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać - 09- 402 Płock Plac Dąbrowskiego 2, pok. 123..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.