Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Bydgoszcz: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 204541 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy w latach 2010 - 2013 z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części: Część I - Rejon Bydgoszcz - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Bydgoszczy, tj. Droga nr 5: 76,095 km; Droga nr 10: 46,801 km. Część II - Rejon Inowrocław - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Inowrocławiu, tj. Droga nr 15: 69,268 km; Droga nr 25: 58,105 km; Droga nr 62: 27,678 km. Część III - Rejon Nakło n/Notecią - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Nakle n/Notecią, tj. Droga nr 10: 38,815 km; Droga nr 25: 71,114 km; Droga nr 56: 20,453 km; Droga nr 80: 0,676 km. Część IV - Rejon Świecie - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Świeciu, tj. Droga nr 1: 64,042 km; Droga nr 5: 37,755 km; Droga nr 16: 30,871 km, Droga nr 55: 31,587 km. Część V - Rejon Toruń - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu w Toruniu, tj. Droga nr 1: 31,981 km; Droga nr 10: 85,150 km; Droga nr 15: 68,960 km; Droga nr 80: 28,321 km. Część VI - Rejon Włocławek - obejmująca wykonywanie w/w robót na terenie Rejonu we Włocławku, tj. Droga nr 1: 67,864 km; Droga nr 62: 57,876 km; Droga nr 67: 23,197 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 106 000,00 PLN, odpowiednio dla : Części I - 35 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy 00/100) Części II - 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) Części III - 18 000,00 PLN (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100) Części IV - 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) Części V - 28 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100) Części VI - 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: *) 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót, a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Minimum 3-letnie (36 miesięcy) doświadczenie, w tym minimum 2-letnie (24 miesiące) na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót drogowych przy wykonywaniu robót o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. ustawianie i wymiana barier energochłonnych lub barier rurowych i łańcuchowych lub ekranów akustycznych. 2) osoby proponowane do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a) minimalna liczba osób: 2 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: minimum 2-letnie (24 miesiące) doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3) osoby do kierowania ruchem drogowym a) minimalna liczba osób: 2, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Zaświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Minimum 2-letnie (24 miesiące) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnych stanowiskach. Liczba osób wskazanych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego. Jedna osoba nie może wykonywać dwóch czynności na dwóch stanowiskach. Przez minimalne doświadczenie rozumie się sumę okresów czynnych zawodowo przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby przy realizacji innych robót budowlanych w tym samym czasie. *) Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał kadrowy zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. ustawianie i wymiana barier energochłonnych lub barier rurowych i łańcuchowych lub ekranów akustycznych), o wartości każdej z nich nie niższej niż 50 000,00 PLN brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (n części), wymagana wartość każdej z wykazanych robot musi wynosić 50 000,00 PLN brutto x n. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej muszą spełniać łącznie. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz wykonanych zadań (Doświadczenie zawodowe). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, pokój nr 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ad. II.2) Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010 r. do 31.12.2013 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część I - Rejon Bydgoszcz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Bydgoszczy, tj. Droga nr 5: 76,095 km; Droga nr 10: 46,801 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część II - Rejon Inowrocław.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Inowrocławiu, tj. Droga nr 15: 69,268 km; Droga nr 25: 58,105 km; Droga nr 62: 27,678 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część III - Rejon Nakło n/Notecią.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Nakle n/Notecią, tj. Droga nr 10: 38,815 km; Droga nr 25: 71,114 km; Droga nr 56: 20,453 km; Droga nr 80: 0,676 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część IV - Rejon Świecie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Świeciu, tj. Droga nr 1: 64,042 km; Droga nr 5: 37,755 km; Droga nr 16: 30,871 km, Droga nr 55: 31,587 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część V - Rejon Toruń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu w Toruniu, tj. Droga nr 1: 31,981 km; Droga nr 10: 85,150 km; Droga nr 15: 68,960 km; Droga nr 80: 28,321 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, w latach 2010 - 2013, z podziałem na części - Część VI - Rejon Włocławek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie robót na terenie Rejonu we Włocławku, tj. Droga nr 1: 67,864 km; Droga nr 62: 57,876 km; Droga nr 67: 23,197 km.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Ustawienie barieroporęczy BSL/1,3/2,00 przy drodze wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km 7+300.
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Budowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Studzienki w gminie Kcynia - drogi gminnej nr 090415C od km 1+660 do km 3+909 oraz drogi gminnej nr 090443 od km 0+000 do km 0+065
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





