Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Opole: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI KUP
Numer ogłoszenia: 204280 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI KUP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Kup, zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2. Informacje dotyczące zamówienia: W zakresie przedmiotowego zadania należy zaprojektować i opracować: 1) Rozbudowę drogi na długości ok. 1,76 km - zgodnie z załącznikiem mapowym w kilometrażu od km 17 + 575 do km 19 + 340, klasa techniczna G, nośność nawierzchni - 115 kN/oś. 2) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku długości ok. 1,74 km. 3) Budowę chodnika na odcinkach wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych. 4) Budowę zatok autobusowych i zatoki postojowej. 5) Remont nawierzchni drogi gminnej na odcinku ok. 0,14 km. 6) Budowę poboczy gruntowych o szerokości 0,75-1,25 ( zalecane 1,25). 7) Przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi. 8) Przebudowę obiektu mostowego w km 18 + 125 do klasy A. 9) Przebudowę obiektu mostowego w km 18 + 318 do klasy A. 10) Przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych. 11) Odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych. 12) Przebieg drogi w planie należy dostosować do istniejącej trasy drogi z dowiązaniem na końcach projektowanego odcinka. 13) Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego. 14) Przebudowę ewentualnych urządzeń nie związanych z gospodarką drogową (np. sieć gazowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna). 15) Urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi. 16) Materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z jej uzyskaniem. 17) Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu i projektu oznakowania na czas przebudowy obiektów mostowych. 18) Przebudowę ogrodzeń i budowę elementów bezpieczeństwa ruchu. 19) Dokumentację geotechniczną, a w przypadku stwierdzenia gruntów niejednorodnych dokumentację geologiczno - inżynierską wraz z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów budowlanych wynikającymi z właściwych rzeczowo i przedmiotowo przepisów. 20) Sporządzenie stosownych opracowań geodezyjnych. 21) Stosownie do potrzeb, uzyskanie oświadczeń właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii, odbioru ścieków oraz o warunkach przyłączenia obiektu do sieci kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz dróg lądowych. 22) Wykonanie badań nawierzchni metodą ugięć. 23) Wykonanie badań gruntu-odwierty. 24) Materiały do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z jej uzyskaniem. 25) Materiały do regulacji stanu prawnego nieruchomości określonych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji. 26) Inne elementy niezbędne do wykonania zadania. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje a) prace geodezyjne: - podział działek -70 działki, - opracowanie mapy do celów projektowych, b) prace projektowe: - projekt budowlany wraz z uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - projekt wykonawczy, - projekt organizacji ruchu - docelowy, - projekt oznakowania na czas przebudowy obiektów mostowych, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - część kosztorysowa (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych), - raport oddziaływania na środowisko, - operat wodno-prawny, - badanie gruntu-odwierty (32 szt. wg wykazu parametrów wykonania odwiertów geologicznych), - badanie nośności nawierzchni metodą ugięć (3,52 km - dwa pasy ruchu), - inne elementy niezbędne do realizacji zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum: a) dwa projekty budowlano-wykonawcze lub budowlane i wykonawcze, które dotyczyły budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi wojewódzkiej lub krajowej, o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto każdy, b) trzy projekty budowlano-wykonawcze lub budowlane i wykonawcze, które dotyczyły budowy lub przebudowy obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej, o wartości co najmniej 60 000 PLN brutto każdy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane -minimum -jedna osoba. b) projektant branży mostowej posiadający uprawnienia budowlane -minimum - jedna osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, kancelaria - pokój nr 10 (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej na odc. Ozimek - Grodziec
- D/46/2025/A Zakup i dostawa aparatury medycznej na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego, Część nr 3 - Zakup i dostawa aparatu KTG - 1 szt.
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0""
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w Łomży
- Opracowanie kompleksowego studium wykonalności.: "Przebudowa i modernizacja skarp i urządzeń zbiornika wodnego Dzierżno Duże, stanowiącego ochronę przeciwpowodziową doliny Kłodnicy".
- Przebudowa / rozbudowa zabytkowego przepustu na Przełęczy Sanguszki w ciągu DW 956 w m. Harbutowice - opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego
- Modernizacja jazu zlokalizowanego w km 16+835 pot. Biały Dunajec w m. Biały Dunajec, Poronin, woj. małopolskie pod kątem przywrócenia drożności ekologicznej cieku - wykonanie PFU, KIP
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej 1320B od skrzyżowania z drogą powiatową 1308B do granicy powiatu białostockiego na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.