Ogłoszenie z dnia 2006-04-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego drogi krajowej A-4 wraz z węzłami i parkingami na odcinku administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2006 - 2007 z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 : koszenie na odcinku od km 190+363 do km 220+117 (Rejon Brzeg) Zadanie nr 2 : koszenie na odcinku od km 220+117 do km 241+037 (Rejon Opole) Zadanie nr 3 : koszenie na odcinku od km 241+037 do km 278+476 (Rejon Kędzierzyn-Koźle) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: Mieczysława Huk - w sprawach merytorycznych, Stanisław Bukowy - w sprawach przetargowych, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, tel. +48 77 4545505, +48 77 40163300, +48 77 4016345, fax +48 77 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl, www.opole.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw i chwastów z pasa drogowego drogi krajowej A-4 wraz z węzłami i parkingami na odcinku administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2006 - 2007 z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 : koszenie na odcinku od km 190+363 do km 220+117 (Rejon Brzeg) Zadanie nr 2 : koszenie na odcinku od km 220+117 do km 241+037 (Rejon Opole) Zadanie nr 3 : koszenie na odcinku od km 241+037 do km 278+476 (Rejon Kędzierzyn-Koźle). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach, rowach w pasie drogowym oraz na terenie węzłów i parkingów wraz ze zgrabieniem i wywozem na odcinku drogi krajowej nr A-4 administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2006 - 2007 z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 : koszenie na odcinku od km 190+363 do km 220+117 (Rejon Brzeg) Zadanie nr 2 : koszenie na odcinku od km 220+117 do km 241+037 (Rejon Opole) Zadanie nr 3 : koszenie na odcinku od km 241+037 do km 278+476 (Rejon Kędzierzyn-Koźle). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga krajowa A-4 na odcinku administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu. Kod NUTS: 3.16.23. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia : 130 000 a 10 000 000 EUR. Zakres zamówienia: Zadanie 1: odcinek od km 190+363 do km 220+117 - trzykrotne koszenie w ciągu każdego roku powierzchni 1.328,4 tys. m kw. Zadanie 2: odcinek od km 220+117 do km 241+037 - trzykrotne koszenie w ciągu każdego roku powierzchni 821,96 tys. m kw. Zadanie 3: odcinek od km 241+037 do km 278+476 - trzykrotne koszenie w ciągu każdego roku powierzchni 1.291,54 tys. m kw. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.10.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 20.000 PLN Zadanie nr 2 - 12.000 PLN Zadanie nr 3 - 18.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca musi wykazać: 1. Dysponowanie środkami finansowymi - dopuszczalne jest wykazanie niewykorzystanych środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - dla zadania nr 1 - 100.000 PLN - dla zadania nr 2 - 50.000 PLN - dla zadania nr 3 -100.000 PLN W przypadku składania oferty dla kilku zadań - kwoty sumuje się odpowiednio. 2. Posiadanie łącznego przychodu w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres w wysokości co najmniej: - dla zadania nr 1 - 1.500.000 PLN - dla zadania nr 2 - 1.000.000 PLN - dla zadania nr 3 - 500.000 PLN W przypadku składania oferty dla kilku zadań - kwoty sumuje się odpowiednio. 3. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000 zł - bez względu dla ilu zadań składana jest oferta. Zdolność techniczna i doświadczenie Wykonawca musi wykazać; 1. Posiadanie (zgodnie z art 336 ustawy KC) n/w sprzętu i środków transportowych: - kosiarka samojezdna lub na podwoziu samochodowym (np. typu UNIMOG) konstrukcyjnie dostosowana do wykaszania skarp, rowów, pobocza - z korony autostrady): zadanie nr 1 - min. 1 szt. zadanie nr 2 - min. 1 szt. zadanie ur 3 - min. 1 szt. - kosiarka doczepna (także do ciągników) wraz z nośnikiem lub inna konstrukcyjnie dostosowana do wykaszania skarp, rowów, pobocza (do koszenia spoza korony autostrady terenu pomiędzy rowem a ogrodzeniem): zadanie nr 1 - min. 4 szt. zadanie nr 2 - mm. 2 szt. zadanie nr 3 - min. 4 szt. - kosiarka żyłkowa: zadanie nr 1 - min. 8 szt. zadanie nr 2 - min. 4 szt. zadanie nr 3 - min. 8 szt. - kosiarka spalinowa trawnikowa (spalinowa): zadanie nr 1 - min. 2 szt. zadanie nr 2 - min. 2 szt. zadanie nr 3 - min. 2 szt. - samochody ciężarowe do wywozu zanieczyszczeń, skoszonej trawy i chwastów: zadanie nr 1 - min. 2 szt. zadanie nr 2 - min. 2 szt. zadanie nr 3 - min. 2 szt. W przypadku składania oferty dla kilku zadań - ilości sumuje się odpowiednio. 2. Zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert koszenia pasa drogowego w ilości: - zadanie nr 1 - min. 4.000.000 m kw. - zadanie nr 2 - min. 2.500.000 m kw. - zadanie nr 3 - min. 4.000.000 m kw. W przypadku składania oferty dla kilku zadań - ilości sumuje się odpowiednio. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zgodne z treścią załącznika nr 1do siwz 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa są nie mniejsze niż określone w Instrukcji dla Wykonawców dla konkretnych żądań. Powyższy dokument/y muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie finansowe - zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do siwz, potwierdzone w zakresie uzyskanych przychodów w 3 ostatnich latach obrotowych rachunkami zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania w/w dokumentów - potwierdzone innymi dokumentami określającymi przychody za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określono w Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu wymaganych dla realizacji zamówienia - zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Instrukcji dla Wykonawców. 2. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi (w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału) zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA O/Op-8-424/1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.06.2006 godzina 09:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.06.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Opolu, Opole, ul. Niedziałkowskiego 6, pok. nr 15.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: marzec 2008 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 zadanie nr 1 - koszenie na odcinku od km 190+363 do km 220+117 (Rejon Brzeg) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach, rowach w pasie drogowym oraz na terenie węzłów i parkingów wraz ze zgrabieniem i wywozem, trzykrotnie w ciągu roku, na odcinku drogi krajowej nr A-4 od km 190+363 do km 220+117 administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu w latach 2006-2007. 3) Zakres lub wartość: Razem powierzchnia koszenia w latach 2006-2007: 7 970,4 tys. km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 zadanie nr 2 - koszenie na odcinku od km 220+117 do km 241+037 (Rejon Opole) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach, rowach w pasie drogowym oraz na terenie węzłów i parkingów wraz ze zgrabieniem i wywozem, trzykrotnie w ciągu roku, na odcinku drogi krajowej nr A-4 od km 220+117 do km 241+037 administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w latach 2006-2007. 3) Zakres lub wartość: Razem powierzchnia koszenia w latach 2006-2007: 4 931,76 tys. km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 zadanie nr 3 - koszenie traw na odcinku od km 241+037 do km 278+476 (Rejon Kędzierzyn-Koźle) 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Koszenie traw i chwastów na poboczach, skarpach, rowach w pasie drogowym oraz na terenie węzłów i parkingów wraz ze zgrabieniem i wywozem, trzykrotnie w ciągu roku, na odcinku drogi krajowej nr A-4 od km 241+037 do km 278+476 administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2006-2007. 3) Zakres lub wartość: Razem powierzchnia koszenia w latach 2006-2007: 7 749,24 tys. km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





