eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › MONTAŻ INSTALACJI AUTOMATYCZNEGO GASZENIA POŻARU CEREXEN CDT N2 DLA POMIESZCZEŃ PIĘTRA 1 I 2 BUDYNK NR 7 NA WAWELU - nr sprawy III/ZKnW/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Kraków: MONTAŻ INSTALACJI AUTOMATYCZNEGO GASZENIA POŻARU CEREXEN CDT N2 DLA POMIESZCZEŃ PIĘTRA 1 I 2 BUDYNK NR 7 NA WAWELU - nr sprawy III/ZKnW/08
Numer ogłoszenia: 204037 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻ INSTALACJI AUTOMATYCZNEGO GASZENIA POŻARU CEREXEN CDT N2 DLA POMIESZCZEŃ PIĘTRA 1 I 2 BUDYNK NR 7 NA WAWELU - nr sprawy III/ZKnW/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowo robót zgodnie z projektem opracowanym przez firmę Siemens Sp. z o.o. Ul. Żupnicza 11 ,03-821 Warszawa, montaż systemów automatycznego gaszenia (10 instalacji) w pomieszczeniach I i II piętra budynku nr 7, polegająca na montażu instalacji gaszeniowej, montaż rurociągów (nie dotyczy rurociągów ułożonych w pionach), montaż osprzętu elektronicznego i sterowania, integracji z istniejącymi systemami, oraz fragmentu powierzchni strychu w zakresie ogólnobudowlanym. Ponad to w zakres wchodzą instalacje elektryczne i C.O. Prace prowadzone są w rejonie objętym ochroną konserwatorską, rozpoczęcie robót po podpisaniu umowy w następujący sposób: - 8 instalacji należy wykonać, oddać protokolarnie oraz dostarczyć faktury nie później niż do dnia 22 grudnia 2008 roku, - pozostałe 2 instalacje należy wykonać i oddać protokolarnie do dnia 15 stycznia 2009 roku, jednocześnie termin ten jest terminem zakończenia realizacji całego zadania od którego biegną uprawnienia z tytułu gwarancji. Wykonawca będzie rozliczał roboty fakturami częściowymi (10 faktur) za każdą, z 10-ciu, odebranych instalacji. Faktury będą wystawiane po 14-dniowym okresie rozruchu. Do faktury musi być dołączony protokół odbioru.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 29.85.11.00 - Sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 95.52.22.00 - 95.52.22.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 53 000,00 złotych, w formach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: A-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); A2 - iż Wykonawca posiada Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) A3 - iż wykonawca posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami) A4 - iż Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, związanych z działalnością Wykonawcy ; A5 - iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy; A6 - iż nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. B- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; poprzez wykazanie: B1 - iż wykonawca wykonał w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 (jednej) roboty budowlanej, polegających na wykonaniu instalacji wysokociśnieniowej automatycznego gaszenia w technologii 200 lub 300 bar lub więcej, w obiekcie budowlanym o wartość każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych polskich), B2 - iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia , a osoby kierujące pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia jw. B3 - iż wykonawca posiada certyfikat na serwisowanie i programowanie istniejących systemów CERBERUS - CS1140 i LMS, wystawionych przez producenta sprzętu, B4 - iż wykonawca dysponuje osobą, która będzie kierowała robotami i posiada uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) oraz § 17 i 18 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich i przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacji osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. 94. 16. 55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności. C- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł., D- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n-w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy wykażą największą ilość zrealizowanych instalacji automatycznego gaszenia wysokociśnieniowych w technologii 200 lub 300 bar lub więcej w obiekcie budowlanym. Za każdą instalację - powyżej jednej wymaganej - otrzymają 1 punkt. Dodatkowo za każdą realizację instalacji gazowej CEREXEN otrzymają 5 punktów. Do każdej przedstawionej pracy instalacyjnej, Wykonawcy winni przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad A 2 - Koncesja MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) Ad A 3 - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami), Ad A4 - Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad A5 - Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy punktów Ad A4 i Ad A 5 - w przypadku istnienia zaległości, należy przedłożyć zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad A 6 - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad B1: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wysokociśnieniowej automatycznego gaszenia w technologii 200 lub 300 bar lub więcej, w obiekcie budowlanym o wartość każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych polskich), z podaniem: rodzaju robót (przedmiotu - wskazanie technologii), dat wykonania, wartości robót, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie b) do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 2: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia wraz z b) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego I stopnia, c) wykaz osób, które będą kierować pracami, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia wraz z d) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego II stopnia; Ad B 3 - certyfikat na serwisowanie i programowanie istniejących systemów CERBERUS - CS1140 i LMS, wystawionych przez producenta sprzętu; Ad B 4: a) wykaz osoby - osób kierujących robotami, która -które to osoba - osoby posiadają uprawnienia budowlane w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) oraz § 17 i 18 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich i przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacji osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. 94. 16. 55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności, b) kserokopia uprawnień do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a), kserokopia uprawnień budowlanych - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a), kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a), c) oświadczenie osoby - osób posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby-osób wykazanych na podstawie punktu a). Ad C: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b) oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1, AdA2, AdA3, AdA4, AdA5, AdA6, AdB1b, AdB2b, AdB2d, AdB3, AdB4b, AdCa na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną (e) do reprezentowania wykonawcy osobę (y). UWAGA: 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A1, A4, A5, A6, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w A6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres udzielonej gwarancji - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik;należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki, - w przypadku, gdy przedmiotem postępowania jest zamówienie, do którego wykonania ustawowo jest wymagane posiadanie koncesji lub zezwoleń na prowadzenie działalności, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, musi wykazać, iż posiada takie zezwolenie lub koncesję, - w przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.