eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Baranów w latach 2011 - 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Baranów: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Baranów w latach 2011 - 2013.
Numer ogłoszenia: 20400 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10676 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, tel. 46 858 13 51, faks 46 856 03 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Baranów w latach 2011 - 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja oświetlenia drogowego na terenie administracyjnym Gminy Baranów. Liczba punktów świetlnych na terenie Gminy wynosi : 854 szt. w tym: 337 szt. oprawy sodowe ALUROAD SRP 221 o mocy 70W - produkcji Philips, 330 szt. oprawy sodowe o mocy 70W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 4 sz. oprawy sodowe o mocy 100 W OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 176 szt. oprawy sodowe o mocy 150W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux) 7 szt. oprawy sodowe o mocy 250 W - produkcji ELGO (Brilux), Powyższe oświetlenie zasilane jest z 59 punktów (stacje trafo i skrzynki SON na słupach). Sterowanie odbywa się za pomocą zegarów astronomicznych CPa (59 szt.) produkcji f-my Rabbit z Wrocławia (gwarancja do 18.08.2012 roku). Oprawy sodowe ALUROAD i osprzęt konieczny do ich montażu ( źródła światła, wysięgniki, zaciski, bezpieczniki) objęty jest gwarancją do 18.08.2012 roku). Zamawiający ceduje na Konserwatora porozumiewanie się z Gwarantem w celu sprawnego usuwania ewentualnych awarii. Konserwator ma obowiązek w imieniu Zamawiającego zgłosić awarię Gwarantowi a następnie wymienić dostarczony element. Zakres robót objętych przedmiotem przetargu: 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj : klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 2. wymiana elementów linii tj : bezpieczników , zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 3. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz na 3 lata) 4. przeglądy elementów sterujących oświetleniem (raz w roku ) 5. doraźne naprawy pomiarowe (ustalenie godzin świecenia na żądanie Zamawiającego, dostosowanie do okresu letniego itp.); 6. wymiana elementów sterujących oświetleniem w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia) 7. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 8. wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołami, (raz na 3 lata) 9. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia) 10. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego ( z wywózką) (w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia), 11. w przypadku wystąpienia dewastacji bądź kradzieży elementów oświetlenia Zamawiający zakupi materiały a Wykonawca zamontuje element w ramach opłaty za konserwację oświetlenia (bez dodatkowego wynagrodzenia); Ponadto Wykonawcę obciąża: 1) Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji; 2) Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o., ul. Toruńska 9, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131974,77

  • Oferta z najniższą ceną: 131974,77 / Oferta z najwyższą ceną: 182123,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.