Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Kurzętnik: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO NA KWOTĘ 1.500.000 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W ROKU 2007
Numer ogłoszenia: 203933 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 47482828, fax 056 4748284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurzetnik.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO NA KWOTĘ 1.500.000 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W ROKU 2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł do dnia 17 grudnia 2007 r. - obsługa kredytu do 20.12.2012 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium przetargowego w oparciu o art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art.22 ust.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na druku ZP-17 na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie, składa następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy , że wykonawca może ubiegać się o zamówienie - w oparciu o Załącznik nr 2, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w oparciu o Załącznik nr 3, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty wspólnej a) dokumenty wymienione w pkt 1 a) i b) każdy partner składa z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nierzetelne wykonanie umowy, e) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę / osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryinałem i opatrzone datą. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurzetnik.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik pok. nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1250N na odcinku Mroczno - Rynek: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową bieżni prostej przy ul. Szkolnej w Marzęcicach
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.