Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Łaziska Górne: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy adaptacji pomieszczeń magazynowych na biura księgowości w PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 203875 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy adaptacji pomieszczeń magazynowych na biura księgowości w PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Energetyków 5 w Łaziskach Górnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zakres wykonywanych czynności: 1.Czuwanie nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą. 2.Informowanie inwestora o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w re-alizacji robót budowlanych. 3.Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 4.Kontrola ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem. 5.Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 6.Uczestniczenie w czynnościach odbioru. 7.Kontrola prawidłowości usunięcia wad w okresie gwarancji. 8.Rozliczenie rzeczowo - finansowe inwestycji po jej zakończeniu. 9.Przygotowanie wymaganych dokumentów do przekazania inwestycji do użytkowania. II.Charakterystyka budowy: Adaptacja pomieszczeń obejmuje następujące roboty: -demontaż istniejących instalacji, -wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z montażem krat i rolet; -wymiana parapetów zewnętrznych, -wymiana podokienników drewnianych na PCV, -naprawa i uzupełnienie posadzek cementowych, -wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem stolarki drzwiowej szklonej, -montaż drzwi antywłamaniowych na korytarzu, -zamurowanie przebić w ścianach po istniejącej stolarce drzwiowej, -wykonanie ścian działowych murowanych, -wykonanie sufitów podwieszanych, -wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami na korytarzu oraz z wykładziny obiektowej PCV w biurach, -tapetowanie i pomalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną w kolorze, -wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - lampy sufitowe prostokątne wpuszczane z szybą mleczną, -wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. W załączeniu rzut istniejących i projektowanych pomieszczeń w skali 1:50 . III.Wymagania jakościowe: Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z : - ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późniejszymi zmianami). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych ( Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych: w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zmówienia Wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. Ww. dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przygotowane zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno i załączyć do oferty. 4.Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia winien wykazać w ofercie, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W celu potwierdzenia powyższego warunku udziału w postępowaniu wykonawca winien wykazać zgodnie z załącznikiem do specyfikacji. Do wyżej wymienionego wykazu, należy dołączyć odpowiednie aktualne na dzień składania ofert dokumenty, pochodzące od wskazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia tych osób o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował z innych podmiotów załącza pisemne zobowiązanie o udostępnieniu tych osób.Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta w godz. od 7:00 do 14:00. Bądź za zaliczeniem pocztowym cena: 10,00 PLN (cena netto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne i jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2029 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





