eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz asystenta kierownika projektu w ramach projektu Zamień pięści na słowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Stargard Szczeciński: Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz asystenta kierownika projektu w ramach projektu Zamień pięści na słowa.
Numer ogłoszenia: 203747 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Stargardzie Szczecińskim, ul. Pierwszej Brygady 35C, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784693, fax 091 5784693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, podległa jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz asystenta kierownika projektu w ramach projektu Zamień pięści na słowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór merytoryczny i formalny nad realizacją projektu Zamień pięści na słowa, którego celem jest wykształcenie wśród uczniów umiejętności radzenia sobie ze złością. Projekt zostanie zrealizowany poprzez przeprowadzenie treningów poznawczo - behawioralnych, umożliwiających wykształcenie zdolności zastępowania agresji zachowaniami pożądanymi społecznie. Działania projektu będą koncentrowały się na wyrównaniu szans w dostępności do pomocy psychologiczno - pedagogicznej. Część I zamówienia obejmuje pełnienie funkcji kierownika projektu, Część II zamówienia obejmuje pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.21.10 - Usługi nadzoru nad projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części I zamówienia - tj. pełnienie funkcji kierownika projektu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: a) posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym, którzy jednocześnie ukończyli szkolenie z zakresu treningu zastępowania agresji i posiadają dokument potwierdzający ten fakt oraz posiadają wiedzę z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich, popartą udokumentowanym doświadczeniem w rozliczeniu co najmniej 1 projektu, lub którzy odbyli szkolenie z zakresu przygotowania i realizacji projektów ze środków unijnych tzw. miękkich- należy przedłożyć stosowny dokument, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. W zakresie części II zamówienia - tj. pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie lub dysponują osobami z wykształceniem psychologicznym lub pedagogicznym, którzy jednocześnie posiadają dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu psychologa lub pedagoga. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości wobec Urz. Skarbowego oraz ZUS, 4) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 5) oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia go z postępowania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na pozyskaniu i rozliczaniu środków unijnych, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, bądź oświadczeniem Wykonawcy, że usługi te zostały wykonane należycie, 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. posiadają wymagane przez Zamawiającego wykształcenie i kwalifikacje. Szczegółowy zakres dokumentów zawiera SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.stargard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Stargardzie Szczecińskim, ul. I Brygady 35C, pok. nr 7 (sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 14:30, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy I Brygady 35C, pok. nr 7 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zamień pięść na słowa finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżet państwa.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji kierownika projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań kierownika projektu obejmuje: 1) nadzór nad procesem rekrutacji beneficjentów, 2) prowadzenie korespondencji z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie, 3) przygotowywanie wniosków o płatność, 4) prowadzenie i nadzór nad pracą zespołu koordynującego, 5) weryfikacja dokumentów merytorycznych i finansowych, 6) nadzór nad realizacją projektu i zgodnością z harmonogramem oraz wytycznymi EFS, 7) zapewnienie promocji projektu, 8) zapewnienie zakupu sprzętu i niezbędnego wyposażenia, 9) przygotowanie procedur projektu, 10) przygotowanie dokumentów związanych z realizacją projektu, 11) przygotowywanie sprawozdań do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, 12) nadzór merytoryczny na pracą terapeuty kluczowego i trenerów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.00-7, 74.14.21.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań asystenta kierownika projektu obejmuje: 1) prowadzenie ewidencji beneficjentów, 2) przygotowywanie danych osobowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, 3) prowadzenie biura projektu, 4) prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących, 5) weryfikację formalną i merytoryczną dokumentów przedkładanych przez trenerów w zakresie przeprowadzonych zajęć, 6) monitorowanie przebiegu realizacji projektu pod względem zgodności z harmonogramem realizacji, 7) pomoc kierownikowi w sprawach merytorycznych, związanych z realizacją projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.21.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.