Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Kluczbork: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA LEŚNICZÓWCE SZUM
Numer ogłoszenia: 203732 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax 077 4182323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SKARB PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA LEŚNICZÓWCE SZUM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wymiana pokrycia dachu na leśniczówce Szum. Zadanie polega na: 1. Zdjęciu istniejącego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na budynku mieszkalnym. 2. Zdjęcie istniejącego pokrycia dachu papy na betonie na zakład na ganku. 3. Wymiana wybranych elementów więźby dachowej (krokwie szczytowe, przedłużenie wszystkich krokwi). 4. Wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej. 5. Przemurowanie koron kominów z cegły klinkierowej na dachu 6. rozebranie części komina na ścianie szczytowej i jego odbudowanie z cegły klinkierowej. 7. Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki ciemnobrązowej matowej wraz z gąsiorami i obróbkami. 8. Montaż rynien i rur spustowych tytanowych 9. montaż ław kominowych, płotków przeciwsniegowych, pasów nadrynnowych - systemowych. 10. Montaż włazów kominowych i okien dachowych. 11. Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na betonie na dachu ganku. 12. Wykonanie instalacji odgromowej. 13. Badania instalacji odgromowej i odbiory kominiarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania musi wpłacić wadium w wysokości 500,00 zł wg zasad i sposobów określonych w pkt 12 SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają uprawnienia do świadczenia usług w zakresie prac budowlanych - dekarskich. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia (wymiana starych pokryć dachowych z wymianą elementów więźby dachowej); 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą osoby z uprawnieniami budowlanymi poszczególnych branż wymagalnych do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 30.12.2004 r. (Dz.U.8/95 poz.38 z późn.zmian.) oraz przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) pisemna oferta (na lub wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ) b) uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (zał. nr 3 do SIWZ) c) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert e) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubez-pieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidzia-ne prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-nych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) wykaz osób i podmiotów, posiadających uprawnienia budowlane zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem Kierownika Budowy (zał. Nr 5 do SIWZ) g) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budow-nictwa osoby wskazanej do objęcia funkcji Kierownika Budowy h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy, to należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usłu-gi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4 do SIWZ) i) wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie wraz z ich uprawnieniami j) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i za-warciu umowy w sprawie zamówienia k) dowód wpłaty/ wniesienia wadium l) dokumenty dotyczące Podwykonawców (jeżeli wystąpią przy realizacji zadania)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8; 46-200 Kluczbork pok. nr 2 w godz. od 8-14 od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork; Sekreteriat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Świadczenie całodobowego, czasowego schronienia na rzecz osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wraz z instalacją urządzeń OZE obiektów użyteczności publicznej - sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu STOP SMOG na obszarze Gminy Kalwaria Zebrzydowska
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





