Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Poznań: BOF.II-3327/01/08
Numer ogłoszenia: 203691 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475320, fax 061 8517562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF.II-3327/01/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego na temat Ocena dotychczasowych działań informacyjnych i promocyjnych zastosowanych przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013. Badanie powinno obejmować działalność informacyjno - promocyjną instytucji zaangażowanych w promocję WRPO w województwie wielkopolskim w latach 2007-2008. Głównym celem badania jest określenie stopnia znajomości problematyki funduszy europejskich przez poszczególne grupy docelowe oraz rozpoznanie ich potrzeb informacyjno - promocyjnych w obszarze WRPO 2007- 2013. Działania informacyjno - promocyjne pełnią istotną rolę zarówno w procesie wdrażania funduszy europejskich, jak i w kształtowaniu postaw i świadomości społecznej na temat korzyści płynących z członkostwa w Unii Europejskiej. Zatem istotne jest wyciągnięcie wniosków z przeprowadzonych działań informacyjno -promocyjnych w ramach WRPO, by skutecznie wykorzystywać środki i podejmować optymalne działania. Dane uzyskane w trakcie realizacji niniejszego badania pozwolą na bardziej efektywne przeprowadzenie działań informacyjno - promocyjnych w późniejszym okresie trwania programu. Realizacja skutecznej polityki informacyjno - promocyjnej w regionie powinna opierać się na zapisach w Planie komunikacji WRPO 2007-2013, w którym to zostały określone główne cele działań informacyjno - promocyjnych. Plan komunikacji określa również podział zadań pomiędzy poszczególne instytucje zaangażowane w zakresie informacji i promocji we wdrażanie WRPO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 3 usługi w zakresie przygotowania analiz i/lub ewaluacji i/lub przeprowadzenia badań w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i/lub regionu, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda, - 3 usługi polegające na opracowaniu metodologii badań społecznych b) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - przynajmniej jedna osoba posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie kierowania badaniami społeczno-ekonomicznymi, - przynajmniej trzy osoby zespołu badawczego z doświadczeniem, w ostatnich 3 latach, w zakresie prowadzenia badań ewaluacyjnych (min. 2 usługi/osobę), - przynajmniej jedna osoba z doświadczeniem w przeprowadzaniu badań społecznych w zakresie programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według następujących zasad: a) wykonanie usług w zakresie przygotowania analiz i/lub ewaluacji i/lub przeprowadzenia badań w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i/lub regionu, o wartości nie mniejszej niż 50.000.00 zł brutto każda, powyżej wymaganego minimum (tj. 3 usługi) - 2 pkt za każda kolejną usługę (maksymalnie można uzyskać 10 punktów) b) wykonanie usług polegające na opracowaniu metodologii badań społecznych powyżej wymaganego minimum (tj. 3 usługi) - 2 pkt za każdą kolejną usługę (maksymalnie można uzyskać 10 punktów) c) wskazanie osób zespołu badawczego (min. 3 osoby) z doświadczeniem w zakresie prowadzenia badań ewaluacyjnych powyżej wymaganego minimum (tj. min. 2 usługi/osobę) - 2 pkt za badanie (maksymalnie można uzyskać 30 punktów). W przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów o udzielenie w postępowaniu zdecyduje łączna wartość przedstawionych przez wykonawcę usługi z pozycji a i b.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Do wykazów winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazach usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu Biuro Obsługi Funduszy (II piętro budynku Victoria Center) ul. Strzelecka 49, 61-846 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu Biuro Obsługi Funduszy - pok. 07 (II piętro budynku Victoria Center) ul. Strzelecka 49, 61-846 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 na 2008 rok, Działania 7.1 Projektu Ocena i ewaluacja WRPO
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





