Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Rzeszów: Catering podczas Podkarpackiego Forum Innowacyjności - Projekt systemowy pt. Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim.
Numer ogłoszenia: 203525 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering podczas Podkarpackiego Forum Innowacyjności - Projekt systemowy pt. Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konferencja będzie zorganizowana dla ok. 80 osób w dniu 9 października 2014 roku oraz ok. 40 osób w dniu 10 października 2014 roku w budynkach Politechniki Rzeszowskiej. Zamówienie obejmuje: 1. Serwis gastronomiczny (przygotowanie, stoły cateringowe, uroczyste nakrycie stołów, zastawa - z wyłączeniem naczyń jednorazowego użytku, serwowanie dań oraz sprzątanie) 2. Zapewnienie wyżywienia dla uczestników: I dzień - ok. 80 osób - Kawa świeżo parzona - 100 porcji - Herbata czarna, owocowa - 100 porcji - Dodatki: mleko, cukier biały, brązowy, słodzik, cytryna - Woda mineralna gazowana i niegazowana - po 50 szt. - Soki owocowe min 3 rodzaje (pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy) - 40 szt. - Napoje gazowane typu cola, sprite - 40 szt. - Wybór ciasteczek koktajlowych w papilotkach (ciasteczka francuskie, muffiny, kruche babeczki z owocami) - 200 szt. - Owoce filetowane - 4 kg - Roladki naleśnikowe - 100 szt.: - z suszonymi pomidorami, mascarpone i rukolą - z wędzonym łososiem, szpinakiem i mascarpone - z szynką, grillowaną papryką i serkiem śmietankowym - Roladki z wędzonego łososia z roszponką i kremem limonowym - 50 szt. - Deska serów wysokogatunkowych z winogronami i orzechami - 50 porcji - Pasztet z sosem żurawinowym - 50 porcji - Mini szaszłyczki z kurczaka z owocami - 50 porcji - mix sałat z grillowanym oscypkiem i winegretem malinowym - 80 porcji Dania ciepłe: - krem z dyni - 80 porcji - polędwica wieprzowa z masłem ziołowo-winnym - 80 porcji - roladki z soli podawane na musie szpinakowym - 80 porcji - ziemniaki pieczone z rozmarynem - 80 porcji - grillowane warzywa - 80 porcji II dzień - 40 osób - Kawa świeżo parzona - 70 porcji - Herbata czarna, owocowa - 70 porcji - Dodatki: mleko, cukier biały, brązowy, słodzik, cytryna - Woda mineralna gazowana i niegazowana - po 40 szt. - Soki owocowe min 3 rodzaje (pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy) -40 szt. - Napoje gazowane typu cola, sprite - 40 szt. - Wybór ciasteczek koktajlowych w papilotkach (ciasteczka francuskie, muffiny, kruche babeczki z owocami) - 100 szt. - Owoce filetowane - 2 kg - Koreczki - 200 szt. - caprese - z salami, czarną i zieloną oliwką - z serem ementaler i winogronami - z serem brie, ananasem i brzoskwinią - Sałatka grecka z serem feta - 40 porcji - Pasztet z sosem borówkowym - 40 porcji - Roladki z szynki z zielonymi szparagami - 40 porcji - Roladki z grillowanej cukinii z suszonymi pomidorami i kozim serem - 40 porcji - Deska serów wysokogatunkowych z winogronami i orzechami - 40 porcji - Tartinki (100 szt.): - z szynką parmeńską i wiórkami parmezanu - z kozim serem i grillowaną papryką - z serem rokpol i pistacjami - z włoską salami i marynatami - z wędzonym łososiem i sosem miodowo-musztardowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WND-POKL.08.02.02-18-001/08.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa części zapasowych do generatora wiązki elektronowej, elementów wymagających wymiany w urządzeniu posiadanym przez Zamawiającego
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- WYKONANIE USŁUGI USUNIĘCIA USTEREK INSTALACJI P.POŻ W OBIEKTACH ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE - HALA STOLARSKO-TAPICERSKA ORAZ HALA MAGAZYNOWA
- Studia podyplomowe
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa wózków platformowych oraz elektronarzędzi (zamówienie z podziałem na 2 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa po wernisażu Wystawy jubileuszowej w dniu 28.11.2025 oraz po Gali jubileuszowej w dniu 29.11.2025 roku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w związku z obchodami 200-lecia Teatru"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2026"
- przygotowanie i dostawa posiłków do filii Zespołu Dziennych Domów Pomocy
- Wykonanie usług cateringowych
- Usługa kompleksowej organizacji i obsługi krajowych i zagranicznych wizyt studyjnych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





