eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu - Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków uży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Hrubieszów: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu - Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 203495 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186821 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu - Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych w zakresie termomodernizacji 11 budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu - Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów Usługa obejmuje swoim zakresem pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych na niżej wymienionych budynkach użyteczności publicznej : Przedszkole Nr 1 przy ulicy Piłsudskiego 59 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm - 557,10 m2, o grubości 2cm(ościeża) - 67,10m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 432,62 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 234,59 m2, drzwi - 19,89 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl II. Przedszkole Nr 2 przy ulicy Hubala 11 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 910,84 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 75,84m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 671,92 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 230,76 m2, drzwi - 13,06 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl III. Przedszkole Nr 5 przy ulicy Listopadowej 4 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 534,28 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 67,74m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 425,10 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna- 238,08 m2, drzwi - 19,71 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl IV. Zespół Szkół Nr 1 przy ulicy Listopadowej 12 w Hrubieszowie ( Szkoła Podstawowa + Gimnazjum) 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 1671,94 m2 ,o grubości 2cm(ościeża) - 249,16 m2, o grubości 10cm- 324,89 m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm - 123,44 m2 3. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 1467,15 m2 4. Ocieplenie stropodachu niewentylowanego styropianem gr. 12 cm - 187,67 m2 5. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K, okna - 571,17m2 , drzwi - 29,13 m2 6. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania 1 kpl V. Zespół Szkół Nr 3 przy ulicy Zamojskiej 16 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa + Gimnazjum) 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 3200,19 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 420,99m2 o grubości 10 cm - 415,66 m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm- 209,49 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 1.096,43m2 , drzwi - 11,84 m2 4.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl VI. Zespół Szkół Nr 2 przy ulicy Żeromskiego 29 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa Gimnazjum) 1. Ocieplenie stropu poddasza warstwą wełny mineralnej o grubości 18 cm - 732,20 m2 2. Dokończenie wymiany stolarki okiennej okna - 52,03 m2 3. Ocieplenie ścian przy gruncie warstwą styropianu o grubości 12 cm- 136,54m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz piwnic budynku warstwą styropianu o grubości 10 cm -135268m2, o grubości 2cm (ościeża) - 127,16m2, 5. Wymiana drzwi zewnętrznych - 2,94 m2 6.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych 1 kpl VII. Budynek administracyjny Gminy Miejskiej Hrubieszów przy ulicy 3-go Maja15 w Hrubieszowie 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 759,27m2, o grubości 3 cm(ościeża)- 55,48 m2 2. Ocieplenie stropu pod poddaszem metodą wyłożenia materiału termoizolacyjnego n.p. wełny mineralnej warstwą o grubości 15 cm - 602,00 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 107,21m2 , drzwi - 10,84 m2 4. Regulacja instalacji centralnego ogrzewania kpl. 1 VIII. Przedszkole Nr 3 przy ulicy Dwernickiego 24 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 20 cm - 565,98 m2 2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5 okna - 86,27 m2 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 11,54 m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu o grubości 12 cm- 235,24 m2, o grubości 5 cm - 149,30m2 , o grubości 2 cm(ościeża)- 52,85m2 5. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych - kpl. 1 IX . Przedszkole Nr 3 - filia przy ulicy Grotthusów 1 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 20 cm - 205,98 m2 2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5 okna - 26,37 m2 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 3,08 m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu o grubości 10 cm- 156,83 m2 o grubości 5 cm - 67,31m2, o grubości (ościeża)2cm - 16,74m2 5.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych) - 1 kpl. X. Przedszkole Nr 1 - filia przy ulicy Gródeckiej 48 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych szczytowych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 72,42m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych warstwą styropianu o grubości 5 cm - 94,85m2 ,o gr. 12 cm - 147,25m2 , o grubości 2 cm(ościeża) - 17,75m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 31,23m2, drzwi -3,96 m2 4. Izolacja cieplna stropodachu wełna mineralną grubości 20cm - 208,41m2 5.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania - kpl. 1 XI. Hrubieszowski Dom Kultury - ul. 3-Maja 7 w Hrubieszowie 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 10 cm -1590,60 m2 o gr. 5cm- 94,60m2, o gr. 3 cm - 21,80m2, o gr. 2cm - 148,30m2 2. Wymiana drzwi na nowe o wsp. U<=2 i wymiana okien na nowe o współczynniku U<=1,3Wm2k - drzwi - 58,70m2 , okna 362,75m2 3. Wymiana instalacji c.o. (grzejniki płytowe, zawory termostatyczne)- 1kpl Zakres robót budowlanych przedstawia Załącznik Nr 7 do SIWZ Wartość inwestycji, dla której usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jest przedmiotem zamówienia wynosi - 6.223.145,37 zł brutto Usługa obejmuje swoim zakresem: 1. Pełne zapoznanie się z dokumentacją projektową. 2. Przygotowanie i nadzorowanie przekazania placu budowy Wykonawcy robót 3. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w niezbędnych branżach w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót 4. Rozliczanie robót i sprawozdawczość zgodnie z procedurami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5. Obsługa okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokólarne potwierdzenie ich usunięcia - przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu, na etapie prowadzenia inwestycji należy: 1. Administrowanie i zarządzanie robotami oraz pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie w zakresie warunków zawartych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych 2. Przygotowywanie i prowadzenie Rady Budowy, stosownie do potrzeb, 3. Prowadzenie rozliczeń finansowych za wykonane roboty związanych z realizacją inwestycji 4. Sporządzanie protokółów konieczności wykonania robót dodatkowych, wynikających w trakcie realizacji a zgłoszonych przez Wykonawcę robót, wraz ze sprawdzeniem wyceny kosztorysowej. 5. Uzyskanie opinii autora projektu i Zamawiającego dotyczących robót zawartych w protokółach konieczności, wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich inspektorów wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia w nadzorowaniu inwestycji o podobnym charakterze 6. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz Harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy zawartej z Wykonawca robót, zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności kontrola jakości wykonanych robót remontowo-budowlanych , zgodności robót z dokumentacją, warunkami technicznymi realizacji i odbioru robót, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy, 7. Żądanie i sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń , 8. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót remontowo-budowlanych , 9. Nadzór i akceptacja prowadzonych prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych, wynikających z dokumentacji technicznej, 10. Bieżący odbiór robót zanikających, 11. Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą robót oraz sprawdzanie protokółów odbioru elementów wykonanych robót przez Wykonawcę robót stanowiących załącznik do faktur częściowych. 12. Bieżące monitorowanie i informowanie zamawiającego o postępie robót na budowie 13. Zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji, 14. Sporządzenie wniosków dla Zamawiającego o wyegzekwowanie kar umownych od Wykonawcy robót za nieterminowe lub nienależyte ich wykonanie, 15. Sporządzanie we współpracy z zamawiającym sprawozdań, harmonogramów, wniosków o płatność, aneksów do umowy o dofinansowanie, prognoz wydatków, 16. Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Zamawiającemu, oświadczenia o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze, 17. Przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 18. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego w ciągu 30 dni do daty odbioru końcowego wraz z przygotowaniem dokumentów PT i OT. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu, po zakończeniu inwestycji należy: 1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Wykonawcę robót do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 2. Zawiadomienie Wykonawcy robót o stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi wadach i usterkach, 3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, 4. Uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 5. Zorganizowanie i uczestniczenie w komisji przeglądu obiektu przed upływem terminu gwarancji, 6. Nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokólarne potwierdzenie ich usunięcia 7. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego Kierownik Projektu(zespołu), będzie odpowiedzialny za codzienny nadzór nad realizacją umów na roboty. Jego zakres odpowiedzialności i zadań obejmować będzie między innymi: - zapewnienie, że inwestycja budowlana będzie odpowiadała wymaganiom Zamawiającego oraz przepisom Polskiego Prawa Budowlanego; - kontrolowanie postępu robót i zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych oraz harmonogramów; - weryfikowanie ilości i jakości robót; - zarządzanie i sprawowanie kierownictwa technicznego zespołu Inżyniera Kontraktu w niezbędnym zakresie - utrzymywanie łączności z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich sprawach - dotyczących realizacji robót; - kierowanie naradami z Wykonawcą robót - prowadzenie sprawozdawczości z realizacji robót - kontrolowanie gospodarki materiałowej. Zakres czynności inspektorów nadzoru : 1. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy oraz dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2. Kontrola ilości wykonanych robót 3. Podpisywanie protokołów częściowych i końcowego odbioru robót, 4. Potwierdzenie dokonywanych przez kierowników robót zapisów w księdze obmiarów, 5. Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu do odbioru, 6. W razie stwierdzenia wad, udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcie tych wad, 7. Sprawdzenie kosztorysów powykonawczych i obmiarów robót, 8. Sprawdzanie i kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 9. Kontrola jakości wbudowanych materiałów i urządzeń oraz źródeł ich pozyskiwania, 10. Uczestniczenie w naradach organizowanych na budowie 11. Kontrolowanie wykonania przez wykonawcę robót, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 12. Dokonywanie odbioru robót zanikowych 13. Dokonanie przy udziale Zamawiającego odbioru końcowego inwestycji i odbioru poszczególnych części zadania inwestycyjnego, 14. Potwierdzenie zgłoszonej przez Wykonawcę gotowości do odbioru 15. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbioru (protokoły z załącznikami) oraz dokumentacji powykonawczej Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt własny wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem czynności niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 115000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PLANOWANE ŻRÓDŁA WSPÓŁFINANSOWANIA: 1. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 2. Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o. ZDI, ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115000
  • Oferta z najniższą ceną: 115000 oferta z najwyższą ceną: 115000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.