eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu -Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Hrubieszów: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu -Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 186821 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu -Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych w zakresie termomodernizacji 11 budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Hrubieszów realizowanych w ramach projektu - Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Powiecie Hrubieszów Usługa obejmuje swoim zakresem pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych na niżej wymienionych budynkach użyteczności publicznej : Przedszkole Nr 1 przy ulicy Piłsudskiego 59 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm - 557,10 m2, o grubości 2cm(ościeża) - 67,10m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 432,62 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 234,59 m2, drzwi - 19,89 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl II. Przedszkole Nr 2 przy ulicy Hubala 11 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 910,84 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 75,84m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 671,92 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 230,76 m2, drzwi - 13,06 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania- 1 kpl III. Przedszkole Nr 5 przy ulicy Listopadowej 4 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 14 cm- 534,28 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 67,74m2 2. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 425,10 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna- 238,08 m2, drzwi - 19,71 m2 4. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl IV. Zespół Szkół Nr 1 przy ulicy Listopadowej 12 w Hrubieszowie ( Szkoła Podstawowa + Gimnazjum) 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 1671,94 m2 ,o grubości 2cm(ościeża) - 249,16 m2, o grubości 10cm- 324,89 m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm - 123,44 m2 3. Ocieplenie stropodachów wentylowanych metodą wdmuchania materiału termoizolacyjnego np. ekofibru lub granulatu wełny mineralnej warstwą o grubości 14 cm- 1467,15 m2 4. Ocieplenie stropodachu niewentylowanego styropianem gr. 12 cm - 187,67 m2 5. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K, okna - 571,17m2 , drzwi - 29,13 m2 6. Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania 1 kpl V. Zespół Szkół Nr 3 przy ulicy Zamojskiej 16 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa + Gimnazjum) 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm- 3200,19 m2 o grubości 2cm(ościeża) - 420,99m2 o grubości 10 cm - 415,66 m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w ziemi warstwą styropianu o grubości 10 cm- 209,49 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 1.096,43m2 , drzwi - 11,84 m2 4.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania1 kpl VI. Zespół Szkół Nr 2 przy ulicy Żeromskiego 29 w Hrubieszowie (Szkoła Podstawowa Gimnazjum) 1. Ocieplenie stropu poddasza warstwą wełny mineralnej o grubości 18 cm - 732,20 m2 2. Dokończenie wymiany stolarki okiennej okna - 52,03 m2 3. Ocieplenie ścian przy gruncie warstwą styropianu o grubości 12 cm- 136,54m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz piwnic budynku warstwą styropianu o grubości 10 cm -135268m2, o grubości 2cm (ościeża) - 127,16m2, 5. Wymiana drzwi zewnętrznych - 2,94 m2 6.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych 1 kpl VII. Budynek administracyjny Gminy Miejskiej Hrubieszów przy ulicy 3-go Maja15 w Hrubieszowie 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 759,27m2, o grubości 3 cm(ościeża)- 55,48 m2 2. Ocieplenie stropu pod poddaszem metodą wyłożenia materiału termoizolacyjnego n.p. wełny mineralnej warstwą o grubości 15 cm - 602,00 m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 107,21m2 , drzwi - 10,84 m2 4. Regulacja instalacji centralnego ogrzewania kpl. 1 VIII. Przedszkole Nr 3 przy ulicy Dwernickiego 24 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 20 cm - 565,98 m2 2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5 okna - 86,27 m2 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 11,54 m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu o grubości 12 cm- 235,24 m2, o grubości 5 cm - 149,30m2 , o grubości 2 cm(ościeża)- 52,85m2 5. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych - kpl. 1 IX . Przedszkole Nr 3 - filia przy ulicy Grotthusów 1 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie stropodachu warstwą wełny mineralnej granulowanej o grubości 20 cm - 205,98 m2 2. Wymiana stolarki okiennej na nową o wsp. U<=1,5 okna - 26,37 m2 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U<=2,0, drzwi - 3,08 m2 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu o grubości 10 cm- 156,83 m2 o grubości 5 cm - 67,31m2, o grubości (ościeża)2cm - 16,74m2 5.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, (wymiana starej niesprawnej instalacji wewnętrznej, montaż grzejników, montaż zaworów termostatycznych) - 1 kpl. X. Przedszkole Nr 1 - filia przy ulicy Gródeckiej 48 w Hrubieszowie 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych szczytowych warstwą styropianu o grubości 12 cm - 72,42m2 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych podłużnych warstwą styropianu o grubości 5 cm - 94,85m2 ,o gr. 12 cm - 147,25m2 , o grubości 2 cm(ościeża) - 17,75m2 3. Wymiana okien i drzwi na drzwi i okna o współczynniku U = 1,3 W/m2K okna - 31,23m2, drzwi -3,96 m2 4. Izolacja cieplna stropodachu wełna mineralną grubości 20cm - 208,41m2 5.Całkowita wymiana instalacji centralnego ogrzewania - kpl. 1 XI. Hrubieszowski Dom Kultury - ul. 3-Maja 7 w Hrubieszowie 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o grubości 10 cm -1590,60 m2 o gr. 5cm- 94,60m2, o gr. 3 cm - 21,80m2, o gr. 2cm - 148,30m2 2. Wymiana drzwi na nowe o wsp. U<=2 i wymiana okien na nowe o współczynniku U<=1,3Wm2k - drzwi - 58,70m2 , okna 362,75m2 3. Wymiana instalacji c.o. (grzejniki płytowe, zawory termostatyczne)- 1kpl Zakres robót budowlanych przedstawia Załącznik Nr 7 do SIWZ Wartość inwestycji, dla której usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jest przedmiotem zamówienia wynosi - 6.223.145,37 zł brutto Usługa obejmuje swoim zakresem: 1. Pełne zapoznanie się z dokumentacją projektową. 2. Przygotowanie i nadzorowanie przekazania placu budowy Wykonawcy robót 3. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w niezbędnych branżach w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót 4. Rozliczanie robót i sprawozdawczość zgodnie z procedurami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5. Obsługa okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokólarne potwierdzenie ich usunięcia - przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu, na etapie prowadzenia inwestycji należy: 1. Administrowanie i zarządzanie robotami oraz pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie w zakresie warunków zawartych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych 2. Przygotowywanie i prowadzenie Rady Budowy, stosownie do potrzeb, 3. Prowadzenie rozliczeń finansowych za wykonane roboty związanych z realizacją inwestycji 4. Sporządzanie protokółów konieczności wykonania robót dodatkowych, wynikających w trakcie realizacji a zgłoszonych przez Wykonawcę robót, wraz ze sprawdzeniem wyceny kosztorysowej. 5. Uzyskanie opinii autora projektu i Zamawiającego dotyczących robót zawartych w protokółach konieczności, wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich inspektorów wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia w nadzorowaniu inwestycji o podobnym charakterze 6. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz Harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy zawartej z Wykonawca robót, zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności kontrola jakości wykonanych robót remontowo-budowlanych , zgodności robót z dokumentacją, warunkami technicznymi realizacji i odbioru robót, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy, 7. Żądanie i sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń , 8. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót remontowo-budowlanych , 9. Nadzór i akceptacja prowadzonych prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych, wynikających z dokumentacji technicznej, 10. Bieżący odbiór robót zanikających, 11. Bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą robót oraz sprawdzanie protokółów odbioru elementów wykonanych robót przez Wykonawcę robót stanowiących załącznik do faktur częściowych. 12. Bieżące monitorowanie i informowanie zamawiającego o postępie robót na budowie 13. Zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji, 14. Sporządzenie wniosków dla Zamawiającego o wyegzekwowanie kar umownych od Wykonawcy robót za nieterminowe lub nienależyte ich wykonanie, 15. Sporządzanie we współpracy z zamawiającym sprawozdań, harmonogramów, wniosków o płatność, aneksów do umowy o dofinansowanie, prognoz wydatków, 16. Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Zamawiającemu, oświadczenia o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze, 17. Przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 18. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego w ciągu 30 dni do daty odbioru końcowego wraz z przygotowaniem dokumentów PT i OT. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu, po zakończeniu inwestycji należy: 1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Wykonawcę robót do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 2. Zawiadomienie Wykonawcy robót o stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi wadach i usterkach, 3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, 4. Uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 5. Zorganizowanie i uczestniczenie w komisji przeglądu obiektu przed upływem terminu gwarancji, 6. Nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokólarne potwierdzenie ich usunięcia 7. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego Kierownik Projektu(zespołu), będzie odpowiedzialny za codzienny nadzór nad realizacją umów na roboty. Jego zakres odpowiedzialności i zadań obejmować będzie między innymi: - zapewnienie, że inwestycja budowlana będzie odpowiadała wymaganiom Zamawiającego oraz przepisom Polskiego Prawa Budowlanego; - kontrolowanie postępu robót i zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych oraz harmonogramów; - weryfikowanie ilości i jakości robót; - zarządzanie i sprawowanie kierownictwa technicznego zespołu Inżyniera Kontraktu w niezbędnym zakresie - utrzymywanie łączności z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich sprawach - dotyczących realizacji robót; - kierowanie naradami z Wykonawcą robót - prowadzenie sprawozdawczości z realizacji robót - kontrolowanie gospodarki materiałowej. Zakres czynności inspektorów nadzoru : 1. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy oraz dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2. Kontrola ilości wykonanych robót 3. Podpisywanie protokołów częściowych i końcowego odbioru robót, 4. Potwierdzenie dokonywanych przez kierowników robót zapisów w księdze obmiarów, 5. Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu do odbioru, 6. W razie stwierdzenia wad, udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrola usunięcie tych wad, 7. Sprawdzenie kosztorysów powykonawczych i obmiarów robót, 8. Sprawdzanie i kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 9. Kontrola jakości wbudowanych materiałów i urządzeń oraz źródeł ich pozyskiwania, 10. Uczestniczenie w naradach organizowanych na budowie 11. Kontrolowanie wykonania przez wykonawcę robót, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 12. Dokonywanie odbioru robót zanikowych 13. Dokonanie przy udziale Zamawiającego odbioru końcowego inwestycji i odbioru poszczególnych części zadania inwestycyjnego, 14. Potwierdzenie zgłoszonej przez Wykonawcę gotowości do odbioru 15. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbioru (protokoły z załącznikami) oraz dokumentacji powykonawczej Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt własny wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem czynności niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł. ( pięć tysięcy zł.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia tj. 1. w zakresie doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie Wykonawca winien wykonać wykonane usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przynajmniej jednej zakończonej usługi Inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Projektu lub usługi równoważnej, obejmującej swym zakresem co najmniej usługi wskazane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) w pozycjach 71520000-9 71521000-6 71530000-2 71540000-5 71541000-2 wykonywane dla zadań inwestycyjnych polegających na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji co najmniej 3 obiektów użyteczności publicznej w zakresie: elewacji budynku, instalacji c.o. , montażu stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 4,0 mln zł. brutto łącznie, współfinansowanych ze środków zewnętrznych pozyskanych przez Zamawiającego (NFOŚ i GW, WFOŚ i GW, dotacji krajowych, funduszy unijnych) wraz z potwierdzeniem ,ze roboty zostały wykonane należycie. Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek określony zgodnie z definicją budynku użyteczności publicznej zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 2. w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować do pełnienia funkcji Kierownika Projektu - osobą z doświadczeniem polegającym na kierowaniu zadaniem inwestycyjnym obejmującym co najmniej budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację minimum 3 obiektów użyteczności publicznej w zakresie: elewacji budynku, instalacji c.o. , montażu stolarki okiennej i drzwiowej a) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń - osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków zewnętrznych pozyskanych przez Zamawiającego (NFOŚ i GW, WFOŚ i GW, dotacji krajowych, funduszy unijnych) b) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru: w branży konstrukcyjno budowlanej osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno budowlanej oraz doświadczeniem polegającym na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w ramach remontów obiektów użyteczności publicznej. c) do pełnienia funkcji branżowych inspektorów nadzoru osobami dysponującymi aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branżach: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych oraz elektrycznych. Osoby wymienione w pkt. b i c powinny dysponować uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń Wykonawca przedstawi w ofercie, kandydatów na każde z wyżej wymienionych stanowisk Uwaga: Warunki określone w punktach a, b, c będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie (a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a, b, c pojęcie budowa należy rozumieć jako wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację obiektu użyteczności publicznej. Przy tym zakres rzeczowy robót budowy musi obejmować przynajmniej roboty ogólnobudowlane, instalacje c.o. oraz elektryczne. Dla każdej osoby proponowanej przez Wykonawcę na powyższe stanowiska należy załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia, a także przedłożyć życiorys zawodowy potwierdzający spełnianie wymagań określonych powyżej. - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) na potwierdzenie czego należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 100 tys. zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym objętej przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej wartości składanej oferty. - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia - podstawą do oceny ofert będą złożone dokumenty wykazane w pkt. VIII 1.1. do 1.9 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące aktualne dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.4. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 5 1.5. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia, a także przedłożyć życiorys zawodowy potwierdzający spełnianie wymagań określonych powyżej, zawierający informacje nt. realizowanych inwestycji 1.6. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie zakresu robot powierzonego podwykonawcy na załączniku nr 4, 1.7. wykaz zrealizowanych robót - załącznik nr 6 wraz z referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie wykazanych robót 1.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 100 tys. zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym objętej przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej wartości składanej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Miasta Hrubieszów - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska ul. 3-go Maja 15 tel. 84 6962380 w.56.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PLANOWANE ZRÓDŁA WSPÓŁFINANSOWANIA: 1. Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 2. Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.